וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מדווחים: מתייס דה ליכט סיכם לחמש שנים ביובנטוס

הסאגה הארוכה של הקיץ קרובה לסיום: הבלם בן ה-19 שהיה מבוקש על ידי ברצלונה, פ.ס.ז' ומנצ'סטר יונייטד סיכם את תנאיו האישיים בגברת הזקנה וממתין להבנות בינה לבין אייאקס. צפוי להרוויח כ-12 מיליון יורו בעונה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

נראה שהסאגה הארוכה של הקיץ קרובה לסיום: כתב רשת "סקיי" איטליה ג'אנלוקה די מארציו דיווח אמש (רביעי) בשעת לילה מאוחרת שמתייס דה ליכט, שהיה המלפפון החם של הקיץ, סיכם את תנאיו האישיים ביובנטוס.

מסתמן שהבלם בן ה-19 יחתום לחמש שנים בטורינו (עד קיץ 2024) וירוויח שכר עונתי של כ-12 מיליון יורו, כולל בונוסים. סלע המחלוקת בין דה ליכט לגברת הזקנה שמעט עיכב את החתימה נגע לסעיפי היציאה שלו מהחוזה: השחקן התעקש להכליל סעיפים כאלה מדי קיץ, בעוד יובנטוס התעקשה שלא להכניס סעיף כזה בקיץ 2020. בסופו של דבר הוסכם על סעיף יציאה מדי קיץ שמוערך בכ-150 מיליון יורו.

עוד בנושא

פפ גווארדיולה מבטיח: "אחזור לברצלונה במוקדם או במאוחר"
וואן ביסאקה יגיע לבדיקות יונייטד, ברייטון שברה שיא מועדון
שחקן נבחרת מצרים נזרק מהסגל בגלל חשד להטרדה מינית

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל, עם מתייס דה ליכט, נבחרת הולנד. GettyImages
תחילתה של ידידות מופלאה? דה ליכט עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

כדי להשלים את העסקה אייאקס ויובנטוס יצטרכו להגיע להסכמות כספיות, אולם על פי כל הסימנים זה לא יהווה מכשול. ההולנדים צפויים לדרוש על הבלם הכישרוני כ-75 מיליון יורו, ובטורינו לא נרתעים מהסכום.

אחרי שדחה הצעות מברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, נותרו בימים האחרונים שתי קבוצות ברשימת המועמדות המקוצרת של דה ליכט: יובנטוס ופריס סן ז'רמן. בצרפת דווח אמש שהמנהל המקצועי של פ.ס.ז' לאונרדו החליט לרדת סופית מדה ליכט אחרי שהפנים כי הבלם לא להוט להצטרף. למרות זאת, ב"סקיי איטליה" מתעקשים שפ.ס.ז' עדיין לא אמרה נואש ומקווה לשנות את החלטתו של דה ליכט בתפנית של הרגע האחרון.

עוד באותו נושא

אפקט דה ליכט: כך עסקת העברתו תוקעת את שוק ההעברות האירופי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully