וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט דה ליכט: כך עסקת העברתו תוקעת את שוק ההעברות האירופי

הסחבת בהעברתו המסובכת של הבלם ההולנדי גורמת לקבוצות הגדולות להשהות מגעים עם שחקנים שונים וגם פוגעת בהעברתו של פוגבה לריאל מדריד

ריאל מדריד TV

בווידאו: אדן הזאר מוצג בריאל מדריד

מתייס דה ליכט מסרב לרדת מהכותרות. בלמה של אייאקס ונבחרת הולנד שוב נמצא בעין הסערה, והפעם משום שהסחבת בעסקת העברתו גורמת לעיכוב בשאר העסקאות של השוק האירופי, בסוג של "אפקט דומינו". דה ליכט מבוקש על ידי ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן, וב"מארקה" טוענים היום (שבת) שסוכנו מינו ראיולה מסרב להתעסק עם כל העברה אחרת עד שימצא קבוצה לבלם בן ה-19.

ההחלטה של הסוכן האיטלקי גורמת לכך שריאל מדריד לא יכולה להתקדם בעסקת פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, שכן גם הצרפתי הוא לקוח של ראיולה. יתרה מכך, גם הקבוצות שרודפות אחרי דה ליכט - ענקיות יבשת דוגמת ברצלונה, יובנטוס, באיירן מינכן, פריס סן ז'רמן ויונייטד עצמה, צריכות לשקול את צעדיהן לפני שהן רוכשות שחקנים אחרים.

בהנחה שסכום ההעברה של ההולנדי יהיה גבוה, כל הקבוצות צריכות להתכונן למצב בו הן יצליחו לזכות בשירותיו ולשלם לא מעט. זה גורם להן להשהות מגעים שונים עם שחקנים אחרים וכך, למעשה, עסקת דה ליכט המורכבת והמסובכת תוקעת לחלוטין את שוק ההעברות האירופי.

מתייס דה ליכט שחקן אייאקס. GettyImages
ועל כל הבלאגן אחראי ילד בן 19. מתייס דה ליכט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully