וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.6: וואן ביסאקה יגיע לבדיקות במנצ'סטר יונייטד, ברייטון שברה שיא מועדון

סוכמה העברת מגן קריסטל פאלאס תמורת 50 מיליון ליש"ט, השחפים שילמו 20 מיליון יורו על טרוסאר הבלגי. לזארו סיכם באינטר, בופון בדרך חזרה ליובנטוס

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ולנסיה רכשה את יספר סילסן מברצלונה תמורת 35 מיליון יורו. השוער ההולנדי בן ה-30 רשם 32 הופעות בבארסה בשלוש שנים: חמש בלה ליגה, שלוש בליגת האלופות ו-24 בגביע המלך, שם היה השוער הראשון בעוד בכל שאר המסגרות היה המחליף של מארק אנדרה טר סטגן.

* ברייטון השלימה את רכישתו של לאנדרו טרוסאר, שחקן הכנף בן ה-24 שהוביל את גנק לאליפות בלגיה, שהפך לרכש היקר בתולדותיה עם סכום העברה של 20 מיליון יורו. טרוסאר חתם לארבע שנים.

* וולפסבורג הודיעה על רכישתו של ג'אבר שלאגר מזלצבורג תמורת 15 מיליון יורו. "אני מחכה מאוד לשחק בוולפסבורג ובבונדסליגה", אמר הקשר בן ה-21, "הייתה לי תקופה נהדרת ומוצלחת מאוד בזלצבורג ואני תמיד אהיה אסיר תודה על כך, אבל הגיע הזמן לשינוי".

* בלם זלצבורג איגור עבר לספאל האיטלקית תמורת שלושה מיליון יורו.

* אברטון מימשה את האופציה לרכישת אנדרה גומש שהושאל אליה בעונה שעברה מברצלונה. הטופיז שילמו לאלופת ספרד 25 מיליון יורו.

* מלבד 25 מיליון היורו מגומש, ברצלונה הכניסה גם 2.5 מיליון נוספים. אלופת ספרד מכרה לאוסאסונה את החלוץ מארק קרדונה, ששיחק בעונה שעברה כמושאל באייבר.

* סמפדוריה שאלה מבוקה ג'וניורס את הקשר המבטיח גונסאלו מארוני. לקבוצה האיטלקית יש אופציה לרכוש את הארגנטינאי בן ה-20 תמורת 15 מיליון יורו בקיץ הבא.

* מאיורקה, שחזרה ביום ראשון ללה ליגה, ניצלה את אופציית הרכישה על הבלם הסלובקי מרטין ואליינט (23) ושילמה עליו 1.5 מיליון יורו לקייבו ורונה אחרי עונת השאלה מוצלחת.

* אייבר שילמה 3 מיליון יורו על המגן אלברו טחרו (22) המגיע מריאל מדריד אחרי ששיחק כמושאל באלבסטה מהליגה השנייה. טחרו חתם על חוזה לחמש שנים.

* ריאל ויאדוליד שאלה מריאל מדריד את חורחה דה פרוטוס. שחקן הכנף בן ה-22 שיחק בריאל מדריד קאסטייה בעונה החולפת.

* הבלם הפורטוגלי רובן סמדו (25) נמכר מוויאריאל לאולימפיאקוס תמורת 5 מיליון יורו. כזכור, סמדו העביר כמה חודשים בכלא הספרדי לאחר שהואשם בשוד, תקיפה, חטיפה וניסיון רצח.

* סטנדרד ליאז' רכשה מאוטרכט את המגן השמאלי הצרפתי ניקולא גאבורי (24) וההולנדים הרוויחו בגדול. בשנה שעברה הם קנו אותו ב-250 אלף יורו וכעת הם מכרו אותו ב-3 מיליון.

שמועות

* באנגליה מדווחים על סיכום בין מנצ'סטר יונייטד לקריסטל פאלאס, לפיו המגן ארון וואן ביסאקה יעבור תמורת 50 מיליון ליש"ט. השחקן בן ה-21 יגיע לבדיקות רפואיות במנצ'סטר ויחתום על חוזה לחמש שנים, במהלכו יקבל כ-80-90 אלף ליש"ט לשבוע. בפאלאס הוא היה שחקן הקבוצה הבוגרת בעל השכר הנמוך מכולם (10 אלף ליש"ט לשבוע) ואצל השדים האדומים יהיה הרכש החמישי הכי יקר בתולדות המועדון.

* העיתונאי פבריציו רומאנו מדווח כי נאפולי הגיעה להבנות על רכישת קוסטאס מנולאס מנאפולי תמורת 34 מיליון יורו. אמדו דיאוורה צפוי לעשות את הדרך ההפוכה תמורת 18 מיליון.

* העיתונאי האיטלקי אלפרדו פאדולה דיווח כי אינטר סגרה את העברתו של ולנטינו לזארו מהרטה ברלין, על פי בקשתו של המאמן החדש אנטוניו קונטה. האוסטרי הבינלאומי נמצא גם ברשימה של פריס סן ז'רמן, אבל העדיף את הנראזורי שישלמו 21.5 מיליון יורו. אינטר מעוניינת גם בקשר איינטרכט פרנקפורט אנטה רביץ'. לפי דיווח ב"סקיי ספורט גרמניה", הנראזורי כבר הציעו 30 מיליון יורו בתמורה לקשר הקרואטי.

* לפי "מונדו דפורטיבו", באיירן מינכן שוקלת לנסות להחתים את עוסמאן דמבלה מברצלונה במקרה שלא תצליח להביא את לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי. הגרמנים מעוניינם בכוכב הצעיר של ברצלונה בעיקר כי יש לו ניסיון רב בבונדסליגה במדי דורטמונד, שם היה לאחד השחקנים המצטיינים בקבוצה.

* לפי "מארקה" הספרדי, אם תכשל בהבאתו של פול פוגבה, ריאל מדריד תנסה להנחית את דוני ואן דה בק, קשרה של אייאקס. ההולנדי בן ה-22 הרשים את הצוות המקצועי של הלבנים בעונה שעברה כאשר עזר להדיח את מדריד מליגת האלופות במשחק מצויין.

* על פי התקשורת האיטלקית, ג'אנלואיג'י בופון נמצא בדרכו חזרה ליובנטוס. השוער בן ה-41 - מגדולי שחקני יובנטוס בכל הזמנים - לבש את מדי הקבוצה 17 שנה ועשוי לחזור כשוער שני. אם זה יקרה, זו כנראה תהיה העונה האחרונה בקריירה של ג'יג'י ולאחר מכן הוא יקבל תפקיד מקצועי במועדון.

* לפי התקשורת הצרפתית, טוטנהאם תרכוש את קשר ליון טאנגי אנדומבלה תמורת 62 מיליון יורו בתוספת בונוסים. הצרפתי יחתום אצל התרנגולים עד 2024 ויעבור בדיקות רפואיות כבר בימים הקרובים. טוטנהאם הקדימה רשימה ארוכה של קבוצות שהתעניינו באנדומבלה.

* טוני קרוס התייחס לאפשרות שחברו לנבחרת גרמניה לירוי סאנה יעבור לבאיירן מינכן ואמר: "אני לא חושב שזה יקרה, זו ההרגשה שלי. אם הייתי מנצ'סטר סיטי, לא הייתי נותן לו ללכת, או לפחות הייתי דורש מחיר כל כך גבוה שבאיירן לא הייתה מוכנה לשלם יותר".

שחקן מנצ'סטר סיטי לירוי סאנה. רויטרס
לא יעבור לבאיירן? סאנה/רויטרס

* מילאן הצטרפה למרוץ אחר נביל פקיר. בניגוד לקיץ הקודם, אז ליון דרשה על הקשר ההתקפי 70 מיליון יורו, הפעם הקבוצה הצרפתית תסתפק בכ-40 מיליון בלבד.

* בורוסיה מנשנגלדבאך מגבירה את החיזורים שלה אחר חלוץ נבחרת שוויץ ושאלקה, ברל אמבולו.

* שחקן הכנף הפורטוגלי, ברומה, צפוי לעזוב את ר.ב. לייפציג אחרי שלא הצליח להפוך במדיה לשחקן הרכב קבוע. פ.ס.וו איינדהובן ופורטו הם המועמדות המובילות לצרפו - ככל הנראה בהשאלה עם אופציית רכישה.

* פרננדו יורנטה שסיים את חוזהו בטוטנהאם, מעורר עניין רב באיטליה. רומא, אינטר ומילאן שוקלות להגיש לו הצעות לפי הדיווחים בארץ המגף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully