וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת מצרים נזרק מהסגל בגלל חשד להטרדה מינית

אושיית רשת מצרית-בריטית חשפה התכתבויות בוטות עם עאמר ווארדה. בנוסף פורסם שהוא שלח לה סרטון של עצמו משפשף את איבר מינו

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

שחקן נבחרת מצרים, עאמר ווארדה, נזרק מסגל הנבחרת שמשחקת כעת באליפות אפריקה, בגלל פרשה של הטרדה מינית. הפרשה התפוצצה במצרים כבר לפני כמה ימים, כשמרחאן קלר, אושיית רשת מצרית-בריטית השמיעה האשמות חמורות נגד ווארדה וחשפה שהוא שלח לה סרטון בו הוא משפשף את איבר המין שלו.

ההתכתבויות וההודעות הקוליות חשפו התנהגות בוטה ביותר של הקשר ששייך לפאוק סלוניקי ושיחק בחודשים האחרונים כמושאל באטרומיטוס. הוא שאל את קלר האם היא בתולה, שלח לה סרטונים בוטים וכשהבין שהיא לא מעוניינת לפגוש אותו, קילל אותה בכעס. בהמשך עלו טענות של נשים נוספות שהם הוטרדו על ידי ווארדה ברשתיות החברתיות.

כשהפרשה נחשפה בתחילת השבוע, בנבחרת מצרים מיהרו לבטל אותה וטענו שמדובר בניפוח של האירועים. קלר קיבלה תגובות נזעמות, אבל אחרי שהיא חשפה חומרים "מפלילים" של ווארדה, השחקן הושעה מהנבחרת. בינתיים השחקן בן ה-25 הספיק לסגור את חשבון האינסטגרם שלו, בו היו לו למעלה מ-2 מיליון עוקבים.

זו לא הפעם הראשונה בה ווארדה מואשם בהטרדה מינית. לפני שנתיים המצרי הושאל מפאוק לפיירנסה, אבל 10 ימים בלבד לאחר מכן, הקבוצה הפורטוגלית שלחה אותו בחזרה ליוון בטענה שהוא הטריד את נשותיהם של שני שחקנים.

עאמר ווארדה, שחקן נבחרת מצרים. רויטרס
כבר הסתבך לפני שנתיים בפרשה של הטרדה מינית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully