וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה: "אחד המשחקים הטובים שלנו". גם בברזיל דוחפים את ניימאר לברצלונה

המאמן התמוגג מה-0:5 על פרו, פירמינו מיצב את עצמו כמלך שערי העין העקומה, אבל קוטיניו ופיליפה לואיס עסקו דווקא בעתידו של ניימאר

עריכת וידיאו: מתן חדד

אחרי תקופה מתוחה ועצבנית, אחרי רצף משחקים לא מרשימים במהלכם גם הקהל הביע מחאה, ברזיל סוף סוף עונה על הציפיות. הסלסאו סיפקו אמש (שבת) את אחת ההופעות הטובות ביותר שלהם בשנים האחרונות, הביסו 0:5 את פרו, סיימו בראשות בית א' והצטרפו לצ'ילה, ונצואלה וקולומביה שכבר הבטיחו את מקומן ברבע גמר הקופה.

קאסמירו (12), פירמינו בשער אופייני בעין עקומה (19), אברטון (29), אלבס (29) ו-וויליאן (90) כבשו בהצגה המשופרת של ברזיל, שלשם שינוי גם עוררה התלהבות ביציעים בסאו פאולו. המאמן טיטה, שספג לא מעט ביקורות בימים האחרונים, ביצע שלל שינויים בהרכב ופגע בכולם. בסיום הוא אמר ש"זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו. כשהמשטח במצב טוב, זה עוזר לנו להיות יותר טובים. עד עכשיו שיחקנו אבל לא הבקענו בקצב הרצוי. היה לנו עד עכשיו ממוצע של קרוב ל-600 מסירות במשחק, אבל היום שיפרנו את היעילות ברחבה".

עוד בנושא

ברזיל הביסה את פרו 0:5 ועלתה לרבע גמר הקופה אמריקה
"מסי צריך לקחת הפסקה מהנבחרת, למה לא לנסות בלעדיו?"
מקיץ אל חלום: 20 שנה לקיץ בו רונאלדיניו פרץ לתודעה העולמית

מאמן נבחרת ברזיל טיטה חוגג. רויטרס
הוריד הרבה לחץ. טיטה חוגג/רויטרס

טיטה התאכזב מכך שגבריאל ז'סוס לא כבש ואף החמיץ פנדל, ואמר ש"זה מעציב אותי, כי היה לו משחק נהדר והוא צריך להיות גאה על הדרך שבה שיחק. זה היה משחק מתעתע מבחינתו, כי אולי הוא לא כבש אבל הוא רשם יכולת נהדרת".

שחקן נוסף שקיבל צ'אנס מטיטה ודווקא סיפק את הסחורה מול השער הוא אברטון, שכבש את השער השלישי. "הייתי מוכן מהרגע שידעתי שאפתח בהרכב. יצרנו המון מצבים, והפעם לשם שינוי ניצלנו אותם כדי לכבוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רוברטו פירמינו, מלך שערי העין העקומה

במקביל לניצחון הגדול, עסקו בברזיל בין היתר גם בעתידו של ניימאר. ברחבי ספרד מדווחים על התקרבות בינו לבין ברצלונה, ואמש גם כמה משחקני הסלסאו התייחסו לכך. פיליפה קוטיניו, שעשוי לשתף פעולה עם חברו הטוב אם המהלך אכן ייצא לפועל, אמר ש"ניימאר שחקן נהדר ואני בטוח שכל קבוצה בעולם תקבל אותו בברכה. בכל פעם שמזכירים את האפשרות שהוא ישחק איתי, אני מאושר. אבל אף אחד לא יודע מה יקרה".

פיליפה לואיס, לעומת זאת, נשמע נחרץ יותר ואמר ש"אני רוצה לראות את ניימאר בברצלונה, כי שם הוא שמח. הוא צריך להחזיר לעצמו את החיוך". המגן השמאלי אף העלה את האפשרות שברצלונה יחד עם ניימאר: "לא יודע, אבל בכל מקרה הבטחתי לאתלטיקו מדריד שלא נדבר על העתיד שלי עד אחרי הקופה".

בנבחרת ברזיל יש גם מי שלא מצדד בחזרה של ניימאר לברצלונה. מרקיניוס, שמשחק לצד ניימאר בפ.ס.ז', אמר: "אני לא יודע אם הוא עוזב אבל מעדיף להשאיר את זה בצד, כי מדובר בסיטואציה רגישה. ניימאר יודע מה הוא עושה, גם נשיא פ.ס.ז' יודע מה הוא עושה. נקווה שהכל ייצא לטובה עבור כל הצדדים".

שחקני נבחרת ברזיל רוברטו פירמינו, פיליפה קוטיניו חוגגים. רויטרס
עסוקים בניימאר אפילו אחרי 0:5. קוטיניו ופירמינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully