וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל הביסה את פרו 0:5 ועלתה לרבע גמר הקופה אמריקה

הסלסאו שחררו לחץ בסאו פאולו. קאסמירו, פירמינו, אברטון, אלבס ו-וויליאן כבשו. גם ונצואלה עלתה אחרי 1:3 על בוליביה

עריכת וידיאו: מתן חדד

נבחרת ברזיל אמנם נאלתה להמתין עד המחזור השלישי והאחרון בבית א' של הקופה אמריקה, אבל הערב (שבת) היא השלימה את ההעפלה שלה לרבע הגמר עם 0:5 מרשים על פרו. ונצואלה גברה 1:3 על בוליביה והצטרפה אליה וגם פרו עדיין בתמונה, אם כי היא תלויה בתוצאות בשני הבתים המקבילים.


עוד בנושא

צ'ילה עלתה לרבע הגמר עם 1:2 על אקוודור, אלכסיס סאנצ'ס כיכב
מקיץ אל חלום: 20 שנה לקיץ בו רונאלדיניו פרץ לתודעה העולמית
מסי ספג אש ותירץ: "החולצה לא מנצחת, יהיה טירוף אם לא נעלה"

שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
חגגו חמש פעמים. שחקני נבחרת ברזיל/רויטרס

פרו - ברזיל 5:0

ככה בדיוק האוהדים של נבחרת ברזיל רצו לראות אותה. אחרי שני משחקים בהם הסלסאו רשמו יכולת מאכזבת, הגיעה התפוצצות על חשבונה של פרו האומללה. החבורה של טיטה שטפה את המגרש, הגיעה לכמות גדולה של מצבים וביציעים היו רק חגיגות - ללא שריקות וקריאות בוז.

ברזיל עלתה ליתרון בדקה ה-12. הגנת פרו לא הצליחה להרחיק קרן מסוכנת של קוטיניו, הכדור נבלם פעם אחת בקורה ולבסוף הגיע לקאסמירו שנגח פנימה מתוך רחבת החמש. שבע דקות לאחר מכן זה כבר 0:2. השוער פדרו גאלסה ניסה להרחיק, אבל פגע ברוברטו פירמינו ומשם הכדור עשה קשת גדולה ופגע בקורה. חלוץ ליברפול עט על הריבאונד, עבר את גאלסה המבולבל וגלגל פנימה.

גאלסה איבד לחלוטין את הביטחון ובדקה ה-29 ספג שער נוסף באשמתו הישירה, הפע מרגלי אברטון שבעט כדור שטוח מחוץ לרחבה שהשוער היה חייב לקחת. דני אלבס קבע 0:4 בדקה ה-54 אחרי משחק צירופים יפה עם ארתור. וויליאן המחליף הוסיף בדקה ה-90 עם שער אופייני בבעיטה אלכסונית ובסיום 0:5 גדול לברזיל. גבריאל ז'סוס עוד הספיק להחמיץ פנדל ממש לפני השריקה האחרונה.

עוד באותו נושא

קופה אמריקה: צ'ילה עלתה לרבע הגמר עם 1:2 על אקוודור, אלכסיס כיכב

לכתבה המלאה
פדרו גאלסה שוער נבחרת פרו. רויטרס
איזה סיוט. גאלסה/רויטרס

בוליביה - ונצואלה 3:1

אחרי שתי תוצאות 0:0 רצופות, ונצואלה עלתה לרבע הגמר בצורה משכנעת. דרווין מאצ'יס כבש צמד בדקות 2 ו-55 וג'וזף מרטינס הוסיף בדקה ה-87. ליאונל חוסטיניאנו כבש שער ניחומים עבור בוליביה החלשה בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully