וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: צ'ילה עלתה לרבע הגמר עם 1:2 על אקוודור, אלכסיס כיכב

החלוץ המושמץ כבש שער ניצחון (51) וכבר אחרי שני משחקים השווה את מאזן הכיבושים העונתי שלו. גם פואנסאלידה כבש, ולנסיה איזן זמנית

עריכת וידיאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי אחרי התיקו של ארגנטינה מול פרגוואי

המחזור השני של בית ג' בקופה אמריקה הושלם הלילה (בין שישי לשבת) אחרי שצ'ילה ניצחה 1:2 את אקוודור והבטיחה מקום ברבע הגמר. בליל אמש סיימה אורוגוואי ב-2:2 עם יפן.

אלכסיס סאנצ'ס, נבחרת צ'ילה חוגג. רויטרס
הניצוץ חזר. אלכסיס חוגג/רויטרס
שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים. רויטרס
כבר בשלב הבא. שחקני צ'ילה חוגגים/רויטרס

אקוודור - צ'ילה 2:1

שני שערים ב-27 הופעות בכל המסגרות - זהו המאזן העגום של אלכסיס סאנצ'ס בעונה החולפת במדי מנצ'סטר יונייטד, שגרם לרבים להאמין ששיאו כבר הרבה מאחוריו. והנה, הפלא ופלא, בנבחרת חזר הניצוץ: אחרי שכבש ובישל ב-0:4 על יפן במחזור הפתיחה, כוכב צ'ילה עשה זאת שוב, הפעם עם שער ניצחון נפלא בדקה ה-51. השער של החלוץ המושמץ הבטיח ללה רוחה מקום ברבע הגמר כבר אחרי שני משחקים, והדיח סופית את אקוודור שדווקא הצליחה לתת פייט במשחק.

צ'ילה היתה זו שכבשה ראשונה, אחרי שאקוודור התקשתה בהרחקת כדור קרן, וחוסה פואנסאלידה ניצל זאת כדי לכבוש בוולה מתוך הרחבה בחצי גובה. אנר ולנסיה החזיר את אקוודור לתמונה והשווה עם פנדל בדקה ה-26, אבל ההמשך היה כל כולו של צ'ילה, ובעיקר של אלכסיס סאנצ'ס. בדקה ה-51 הגיע הרגע הגדול שלו: צ'ארלס אראנגיס הסתובב באין מפריע באגף והגביה כדור קשתי, אותו המשיך אלכסיס בוולה חזק לפינה הרחוקה. עד הסיום אקוודור המתוסכלת גם נותרה ב-10 שחקנים אחרי שגבריאל אקילר הורחק באדום ישיר בדקה ה-89.

חוסה חימנס חוגג שער לזכות נבחרת אורוגוואי. רויטרס
נגיחה מצוינת. חימנס/רויטרס

אורוגוואי - יפן 2:2

אורוגוואי פתחה טוב יותר והגיעה למספר הזדמנויות, אבל יפן לא נבהלה והצליחה להיכנס למשחק, ובדקה ה-25 קוג'י מיושי העניק לה את היתרון המפתיע בפיניש מצוין ברגל ימין לרשת הגבוהה בסיומה של מתפרצת מהירה. ואז הגיע הרגע מעורר המחלוקת: לואיס סוארס השווה בפנדל בדקה ה-32, אבל רק אחרי בדיקה של VAR בעקבות עבירה כביכול על אדינסון קבאני ברחבה. בהילוך החוזר נראה שקבאני הוא זה שבועט ברגלי הבלם היפני, אבל השופט החליט בכל זאת לתת פנדל לאורוגוואי, שהשוותה ל-1:1.

בפתיחת המחצית השנייה שוב היה רגע מעורר מחלוקת, כאשר חימנס הכשיל את נקאג'ימה (אחרי מבצע וירטואוזי של היפני) בתור הרחבה, אבל הפעם השופט בחן את המהלך בהילוך החוזר, ובחר שלא להעניק פנדל לנבחרת האסייתית.

אבל יפן לא ויתרה, ובדקה ה-59 מיושי העלה אותה ל-1:2 מפתיע כשכבש מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של מוסלרה. קבאני וחבריו החלו ללחוץ בניסיון להשיג את השוויון, ובדקה ה-66 חוסה חימנס קבע 2:2 בנגיחה נהדרת אחרי כדור קרן. הנבחרת של טבארס, אלופת הקופה אמריקה 15 פעמים בעבר, הסתערה בניסיון להשיג את הניצחון, אבל סוארס הפגיז למשקוף (אחרי משקוף קודם של קבאני).

כעת אורוגוואי מוליכה את הבית עם ארבע נקודות, יפן במקום השלישי עם נקודה אחת. ביום שני אורוגואי תשחק מול צ'ילה במה שצפוי להיות הקרב על המקום הראשון בבית.

עוד באותו נושא

ליאונל מסי סופג אש ותירץ: "החולצה כבר לא מנצחת, יהיה טירוף אם לא נעלה"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס, אדינסון קבאני, נבחרת אורוגוואי. רויטרס
רגעים לא נעימים. סוארס וקבאני/רויטרס
קוג'י מיושי חוגג שער לזכות נבחרת יפן. רויטרס
הרבה כבוד. מיושי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully