וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב בטוחים: אנדראס יאניוטיס יותר טוב מראיקוביץ'

23.6.2019 / 6:43

האלופה מרוצה ממהלך הבזק אחרי עזיבת ראיקוביץ' לריימס: הרווח מהמכירה יסייע בהחתמת חלוץ, בקבוצה בונים על שדרוג בחסות מאמן השוערים. במקביל למו"מ עם מכבי תל אביב: דסה ממשיך לחפש קבוצה בחו"ל

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- הרווח של מכבי תל אביב ממכירת ראיקוביץ' יסייע בהחתמת חלוץ

- בקבוצה בטוחים שאנדראס יאניוטיס עולה על ראיקוביץ'

- שחקן בקבוצה: "מאמן השוערים קלפקיס ישפר אותו"

- דסה ממשיך במו"מ עם מכבי תל אביב - וממשיך לחפש קבוצה בחו"ל

seperator

שביעות רצון גדולה במכבי תל אביב מהאופן שבו הסתיימה סאגת החלפת השוערים במועדון. העובדה שמכבי תל אביב הצליחה להנחית אתמול (שבת) את אנדראס יאניוטיס במחנה האימונים בהולנד ובאותה שעה בדיוק לסגור את עסקת המכירה של פרדראג ראיקוביץ' לריימס בסכום שמכבי תל אביב כבר התקשתה להאמין שתקבל עליו, מהווה הצלחה גדולה למועדון שיוכל כעת גם להעמיד תקציב לא מבוטל להמשך החיפושים אחר חלוץ.

בעוד שראיקוביץ' נמכר בסכום של 5 מיליון יורו בקירוב בתוספת 15 אחוז ממכירה עתידית, יאניוטיס הגיע ללא דמי העברה אחרי שסיים את חוזהו באולימפיאקוס והתעקש לא לחדש אותו במועדון הפאר היווני. מכבי תל אביב הכניסה כסף עבור השוער שלה בעונה האחרונה שלו וקיבלה שוער ללא תמורה, שחתם על חוזה לשלוש עונות וישתכר כ-550 אלף יורו נטו לעונה כולל בונוסים.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הודיעה: השוער אנדראס יאניוטיס חתם לשלוש שנים
פרדראג ראיקוביץ' חתם בריימס לארבע עונות: "לעולם לא אשכח אתכם"
והרי החדשות: אין חדשות - על בשורת הקיץ של מכבי תל אביב

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס חתם לשלוש שנים

לכתבה המלאה

יאניוטיס נרגש מההצטרפות למכבי תל אביב

אנדראס יאניוטיס שוער מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
תגובה בזק למכירת ראיקוביץ'. יאניוטיס באימון מכבי תל אביב בהולנד/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

בכל הקשור למישור המקצועי, במכבי תל אביב משוכנעים כי יאניוטיס אפילו עולה על ראיקוביץ'. מדובר בשוער יותר מבוגר ומנוסה מהסרבי והדעה של ולאדן איביץ' והצוות שלו מאוד טובה לגביו. יתרה מכך, מי שהמליץ בחום על הגעתו של יאניוטיס הוא חריסטוס קלפקיס.

מאמן השוערים היווני של מכבי תל אביב ששידרג את היכולת של ראיקוביץ' והיה מהגורמים המובילים לכך שהסרבי הרים את הרמה שלו בעונה החולפת, היה זה שתמך מאוד בהגעת יאניוטיס אותו כמובן מכיר איביץ' מהליגה היוונית. "קלפקיס יעשה מיאניוטיס שוער יותר טוב ממה שהוא עכשיו", התחייב אמש שחקן של מכבי תל אביב. "ראינו מהצד את העבודה של קלפקיס עם ראיקו בעונה החולפת והוא עזר לו מאוד לשדרג את היכולת שלו. הוא בטוח יכניס את אנדראס לעניינים מהר מאוד".

יאניוטיס כאמור חתם על חוזה לשלוש שנים. מכבי תל אביב קיבלה אותו ללא תמורה, אבל תוכל להרוויח עליו כסף בקיץ הבא אם תהיה קבוצה שתרצה לרכוש אותו.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
נמכר ברווח נאה. ראיקוביץ'/קובי אליהו

המנכ"ל בן מנספורד שהגיע למחנה בהולנד עם יאניוטיס, הציג אתמול באימון את השוער לשחקנים ואמר בנוכחותו: "אנדראס יאניוטיס הוא העתיד שלנו. אני יודע שצ'יקו יתגעגע לראיקוביץ', אבל הוא מאחורינו. העונה שעברה הסתיימה. כולם רוצים לקחת את מה ששלנו. אחרי שהייתם כל כך טובים בעונה שעברה, כולם ירצו לנצח אותנו ולפגוע בנו".

בעוד שמכבי תל אביב נמצאת בהולנד, ממשיכים בקבוצה לנהל משא ומתן עם אלי דסה כדי לחתום על חוזה חדש. דסה הנחה את נציגיו לעשות הכל כדי למצוא עבורו קבוצה באירופה כדי לממש את שאיפתו להגשים חלום ולשחק בליגה טובה יותר ביבשת. יחד עם זאת הוא ממשיך את המגעים עם מכבי תל אביב ועשוי בסופו של דבר לחתום על חוזה חדש ולהישאר.

שחקן מכבי תל אביב, אלי דסה. דני מרון
חושב על מכבי תל אביב ועל אירופה במקביל. אלי דסה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully