וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס חתם לשלוש שנים

22.6.2019 / 20:22

הצהובים הצליחו להשיג את השחרור המוקדם עבור השוער היווני בן ה-26 והוא יצטרף אל חבריו החדשים במחנה האימונים בהולנד. צפוי להרוויח 550 אלף יורו לשלוש שנים בקבוצתו החדשה. פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) על החתמת שוער חדש במקומו של פרדראג ראיקוביץ'. אנדראס יאניוטיס היווני בן ה-26 מאולימפיאקוס שחתם לשלוש שנים במועדון. על פי התקשורת היוונית יאניוטיס ירוויח 550 אלף יורו לעונה. הוא ילבש את החולצה מספר 17 במכבי תל אביב.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אנדראס הוא אחד השוערים הבינלאומיים המוכשרים ביותר שהיו זמינים באירופה הקיץ. כולם במכבי מאושרים שהוא ראה בלהפוך חלק ממכבי כצעד הבא בקריירה המוצלחת שלו. מאוד התרשמנו מאנדראס מהרגע הראשון שפגשנו אותו. הוא איש צעיר עם רגליים על הקרקע שעתידו עוד לפניו. אנדראס ידוע מאוד ביוון והופיע במדי הנבחרת הלאומית. אנדראס בילה תקופה בהשאלה וזכה בתואר שוער השנה בעונת 2016/17 כשוולאדן איביץ' זכה בתואר מאמן העונה. ברצוני להודות למיטש על התמיכה הבלתי פוסקת שלו המאפשרת לנו להחתים שחקנים בדמותו של יאניוטיס. ברוך הבא אנדראס".

בימים האחרונים הפעילה מכבי תל אביב לחץ כבד על בעלי אולימפיאקוס אבנגלוס מרינאקיס כדי שיסכים להתיר את חוזהו של השוער לפני 30 ביוני ויאפשר לו להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. מרינאקיס סירב בעקשנות לעשות את המחווה לשוער כיוון שמלכתחילה רצה להאריך את חוזהו ולא לוותר עליו, והוא חש כעס על סוכנו של השוער. זו הסיבה שלהולנד הגיעה הקבוצה בלעדיו.

יאניוטיס השתייך לאולימפיאקוס מ-2012, אבל בשנים שחלפו מאז הושאל לכמה קבוצות. בעונה שעברה הוא לבש את מדי אטרומיטוס המפתיעה והפך לאחד מהשוערים המובילים בליגה, תוך שהוא רושם גם שתי הופעות ראשונות בנבחרת יוון. בזכות היכולת שלו אולימפיאקוס החליטה להשאיר אותו בקבוצה בעונה הנוכחית, בה הוא רשם 13 הופעות בכל המסגרות (7 בליגה) ושמר על רשת נקייה בשישה משחקים.

עוד בנושא:

כבר במרץ פרסמנו שמכבי תל אביב מעוניינת ביאניוטיס

אנדראס יאניוטיס, בן מנספורד, מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
המחליף של ראיקוביץ'. יאניוטיס עם מנספורד/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב
אנדראס יאניוטיס שוער מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
יאניוטיס באימון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully