וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער אולימפיאקוס, אנדראס יאניוטיס, מועמד למכבי תל אביב

10.3.2019 / 11:02

הצהובים ממשיכים להתכונן ליום שאחרי ראיקוביץ' ויודעים שיהיו צריכים לצרף שוער שמסיים חוזה. היווני בן ה-26 נמצא ברשימה של איביץ', בקבוצה לא מעוניינים ביואב ג'רפי

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

למכבי תל אביב שתסיים מחר (שני, 20:30, ספורט1) את המחזור ה-26 בליגה הסדירה במשחק מול בני יהודה, נותר רק לקבוע את מועד חגיגות האליפות ומיקומן. כל ההמולה אמש באשר לזהות העולה השישית לפלייאוף העליון, לא הייתה מעניינה של האלופה שבדרך.

מאחורי הקלעים כבר עובדים במועדון מזה תקופה ארוכה על פני הקבוצה בעונה הבאה. מגבלת הפייר פליי תמשיך לרחף מעל קרית שלום וקיים ספק גדול באשר לאפשרות של מכבי תל אביב לרכוש שחקנים, גם אם היא תמכור את אחד משחקניה. מי שצפוי לעזוב ולהכניס כמה מיליוני יורו לקופת המועדון הוא השוער פרדראג ראיקוביץ'. אלא שגם אם הסרבי יימכר בסכום שינוע בין 4 ל-5 מיליון יורו, מכבי תל אביב לא תוכל לשים את הסכום הזה על שוער. גם העובדה שמכרה את וידאר קיארטנסון בחלון ההעברות הקודם ולא רכשה שחקן במקומו לא תעזור לצהובים בעניין הפייר פליי.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: משה חוגג שקל לפטר את ניר קלינגר כבר אתמול
מכבי חיפה: רוסו ופראליה עשויים להצטרף לצוות המקצועי
הפועל חדרה רוצה את אילון אלמוג גם בעונה הבאה

שוער אולימפיאקוס, אנדראס יאניוטיס. AP
13 הופעות העונה במדי אולימפיאקוס. יאנוטיס/AP

כבר זמן רב שעוקבים במכבי תל אביב אחר שוערים זרים שיסיימו חוזים בתום העונה. השוק הישראלי לא מעניין את ראשי הקבוצה באשר לעמדת השוער ויואב ג'רפי לא בתמונה - לא רק בגלל שצריך לרכוש את כרטיסו ממ.ס. אשדוד. במכבי תל אביב מתמקדים בחיפושים אחר שוער חופשי גבוה ובעל ניסיון לקראת ההתמודדות בקיץ על כרטיס לליגת האלופות או לפחות לליגה האירופית.

אחד השוערים שנמצאים ברשימה של מכבי תל אביב הוא אנדראס יאניוטיס מאולימפיאקוס, שיסיים את חוזהו בקבוצה בתום העונה. כזכור ולדאן איביץ' שיחק ואימן בליגה היוונית, כך שהוא מכיר את יאניוטיס היטב. סוכנו של השוער הוא בעצמו סרבי ששיחק שנים ארוכות ביוון, פרדראג ג'ורג'ביץ', שאף שיתף פעולה עם איביץ' בנבחרת סרביה.

יאניוטיס בן ה-26 משתייך לאולימפיאקוס מ-2012, אבל בשנים שחלפו מאז הושאל לכמה קבוצות. בעונה שעברה הוא לבש את מדי אטרומיטוס המפתיעה והפך לאחד מהשוערים המובילים בליגה, תוך שהוא רושם גם שתי הופעות ראשונות בנבחרת יוון. בזכות היכולת שלו אולימפיאקוס החליטה להשאיר אותו בקבוצה בעונה הנוכחית, בה הוא רשם 13 הופעות בכל המסגרות (7 בליגה) ושמר על רשת נקייה בשישה משחקים. לאחרונה דווח בתקשורת היוונית שגם א.א.ק אתונה שוקלת להגיש לו הצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully