וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההעפלה "ההיסטורית": חדרה תבקש לשאול את אילון אלמוג גם בעונה הבאה

10.3.2019 / 7:28

הפתעת העונה חגגה את ההעפלה לפלייאוף העליון: "כבר הורידו אותנו ליגה", בקבוצה בטוחים שהכרטיס ייתן דחיפה כלכלית, מכבי תל אביב תסכים להשאיל שוב את החלוץ?

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בוידאו: חגיגות ההעפלה של הפועל חדרה לפלייאוף העליון

שמחה אדירה בהפועל חדרה בעקבות ההעפלה אמש (שבת) לפלייאוף העליון. הקבוצה אמנם שמטה יתרון 0:2 מול מכבי נתניה וסיימה ב-2:2, אבל התוצאות במגרשים האחרים עשו איתה חסד והבטיחו לה את הכרטיס. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה דקות ארוכות, והמאמן ניסו אביטן הפך למוקד החגיגה כשהונף על הכתפיים שוב ושוב. בשעות הלילה יצאו השחקנים למועדון בתל אביב וחגגו אל תוך הלילה.

כמובן שההעפלה תסייע מאוד לחדרה מבחינה כלכלית. מלבד המענקים על המיקום שיתקבלו מהמנהלת, בקבוצה משוכנעים שהמשחקים הביתיים נגד מכבי תל אביב ,הפועל באר שבע, מכבי חיפה ומכבי נתניה יניבו הכנסה יפה למועדון שזקוק מאוד לכסף.

עוד בנושא

חדרה סיימה ב-2:2 עם נתניה ועלתה לפלייאוף העליון
ניסו אביטן: "רגע קסום, המציאות יותר חזקה מהכל"
בשבוע הבא מכבי תל אביב: לוח משחקי הפלייאוף

אילון אלמוג שחקן הפועל חדרה חוגג עלייה לפלייאוף העליון עם וויסאם רבאח שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ימשיך בעונה הבאה? אילון אלמוג/שלומי גבאי

במועדון אמרו אתמול שבהנהלה היו רוצים מאוד "לפנק" את השחקנים והצוות במענקים, אבל המצב הכלכלי יקשה על כך. כך או כך, את השחקנים זה פחות העסיק. "עשינו היסטוריה", אמר אחד מהם, "הורידו אותנו ליגה בלי למצמץ לפני שהעונה התחילה, ועם כל הטלטלות הצלחנו להגיע לפלייאוף העליון".

אילון אלמוג זכה למחמאות אדירות על היכולת שלו ועל שני הבישולים. במועדון מקווים לשאול אותו לעונה נוספת וישוחחו על כך עם מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully