וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "רגע קסום, המציאות יותר חזקה מהכל"

הפועל חדרה חגגה את העלייה לפלייאוף העליון בתום ה-2:2 הדרמטי נגד מכבי נתניה. המאמן נרגש: "עברנו חודש מהגיהנום, מגיע לנו, עשינו עונה מדהימה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

העונה המדהימה של הפועל חדרה נמשכה גם הערב (שבת) כשהעולה החדשה לליגת העל השיגה את הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון למרות שסיימה ב-2:2 מול מכבי נתניה. הקבוצה של ניסו אביטן נראתה בדרך הבטוחה להבטיח את הכרטיס במחצית הראשונה כשהוליכה 0:2 על הצהובים משערים של ויטלי גנון ואליאל פרץ, אלא שבמחצית השנייה ראתה את נתניה חוזרת מצמד של גיא מלמד. דיא לבאדידי הורחק לקראת הסיום.

עוד בנושא:
הפועל חדרה סיימה ב-2:2 עם מכבי נתניה ועלתה לפלייאוף העליון
מול מי חדרה פותחת את הפלייאוף העליון? לוח המשחקים המלא

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה מורם על הכתפיים. שלומי גבאי
בראש החגיגות. ניסו אביטן על הכתפיים/שלומי גבאי

חדרה, קבוצה שבתחילת העונה סומנה כיורדת הבטוחה לליגה הלאומית, נכנסה לפלייאוף העליון למרות שבשבועות האחרונים קרסה והשיגה רק נקודה אחת בליגה בחמשת המחזורים האחרונים. כעת ינסו בחדרה לשנות מומנטום בפלייאוף העליון כשעל הדרך הם יפגשו את מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה.

"רגע מדהים. אני לא רוצה להגזים בסופרלטיבים אבל למועדון כמו שלנו, עם עונה כזו מטורפת, תקציב לא הגיוני בליגת העל, לעשות פלייאוף עליון וחצי גמר גביע וממשיכים לחלום. מטורף, רגע קסום", סיכם המאמן ניסו אביטן, כששחקני הקבוצה חוגגים את העלייה לצידו, "בתחילת העונה הייתי אומר שאתה לא שפוי, צריך לאשפז אותך. המציאות יותר חזקה מהכל. עברנו חודש מהגיהנום, לא הצלחנו להתרומם, שיחקנו רע, אין מגיע בכדורגל, אבל מגיע לנו, עשינו עונה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully