וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול ירחיב את הצוות המקצועי של מכבי חיפה: אחרי גרנט, גם רוסו ופראליה מועמדים

10.3.2019 / 7:45

הירוקים כבר מתכוננים לעונה הבאה: סיכוי גבוה שגרנט ימונה למנהל מקצועי, שחקני העבר מועמדים לעבוד תחתיו, סורו ועלי מוחמד עשויים להצטרף אם איטורה יעזוב. וגם: עוד פגישה עם וייסמן, שבחים לבלבול

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בוידאו: חגיגות ההעפלה של הפועל חדרה לפלייאוף העליון

עיקרי הדברים

- שון וייסמן ייפגש עם ראשי המועדון: "סיכוי גבוה שהכל יסתדר"

- מרקו בלבול סוחט שבחים: "הקו שלו ימשיך שנים קדימה"

- אם איטורה לא ימשיך, סורו או עלי מוחמד עשויים להצטרף

- הצוות המקצועי יורחב: סיכוי גבוה שגרנט יחזור, רוסו ופראליה מועמדים

seperator

1. עוד פגישה לוייסמן עם ראשי המועדון: "סיכוי גבוה שהכל יסתדר"

רק לפני חודש שון וייסמן סירב לחתום על חוזה חדש במכבי חיפה. החלוץ העדיף למצות אופציות באירופה, ובחיפה שהציעה חוזה יפה מאוד התאכזבו. עם או בלי קשר, וייסמן שהיה לפני כן שחקן הרכב קבוע עלה ליציע לשני משחקים וחזר רק בשבוע שעבר נגד בני סכנין. אתמול (שבת) בניצחון 2:3 על עירוני קרית שמונה הוא שוב נכנס כחילוף שני, לפני מוחמד עוואד, אבל הפעם, אחרי שחודשו השיחות עימו וכמה ימים לפני פגישה חשובה עם ראשי המועדון, החלוץ הפגיז צמד שנותן לו עמדה טובה יותר במשא ומתן.

"שון גולר וחיכינו שיראה את זה", אמרו בצוות המקצועי. "הוא החמיץ המון העונה, אבל ראינו באימונים שיש לו את זה. היה צריך שאחד ייכנס לו כדי שהביטחון יחזור, הוא שחקן חשוב מאוד במערך". חיפה רוצה מאוד שוייסמן יאריך חוזה, ובניגוד לנסיונות קודמים נראה שהפעם גם החלוץ עצמו מעוניין בכך. "שון מאמין שהוא יכול לבסס את המקום שלו בהרכב בחיפה. יש סיכויים גבוהים שהכל יסתדר", אמרו בסביבתו.

עוד בנושא:

מכבי חיפה חזרה מפיגור 1:2 לניצחון 2:3 בקרית שמונה
וייסמן: "מנסה להחזיר למרקו על מה שהוא נותן לי"
לוח המשחקים של מכבי חיפה בפלייאוף העליון

עוד באותו נושא

לוח משחקי הפלייאוף: מכבי תל אביב תחגוג אליפות מול מכבי חיפה?

לכתבה המלאה
שון וייסמן שחקן מכבי חיפה חוגג עם חבריו. סוכנות ג'יני
"ראינו באימונים שהוא גולר". וייסמן חוגג/סוכנות ג'יני

2. "הקו של מרקו בלבול ימשיך כאן להרבה שנים"

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהאופי שהציגו השחקנים, שחזרו מפיגור 2:1. את מירב השבחים סחט מרקו בלבול, שמאז שהגיע לקבוצה השיג 80 אחוזי הצלחה, שני רק למכבי תל אביב שבאותו פרק זמן עמדה על 90 אחוזי הצלחה. במועדון אמרו שהמאמן הכניס שקט, מקצוענות ובעיקר חזרה ליסודות של מכבי חיפה: שחקני בית שמקבלים את המפתחות, ושילוב של כישרונות צעירים. "זה הקו שימשיך כאן", אמרו במועדון. "מרקו לא סתם קיבל את המפתחות. נבנה פה משהו להרבה שנים, גם מבחינת שלד שחקנים וגם מבחינת הצוות המקצועי".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
80 אחוזי הצלחה. מרקו בלבול/סוכנות ג'יני

3. סיכוי גבוה שגרנט יחזור, גם ג'ובאני רוסו וננאד פראליה מועמדים

גם קרים פריי המשיך להראות מדוע בחיפה הסכימו לשלם הרבה כסף רק כדי לקבל אותו בהשאלה, אולם למרות זאת רק לקראת סוף העונה יוחלט אם לממש את האופציה עליו. מי שככל הנראה לא ימשיך הוא מנואל איטורה, אולם גם לגביו במועדון לא ממהרים להחליט אם לממש את האופציה.

בכל מקרה, בקבוצה סימנו שני זרים מליגת העל לקראת העונה הבאה: איסמעילה סורו מבני יהודה ועלי מוחמד ממכבי נתניה. הקבוצה תתחזק בשניים או שלושה שחקנים לעונה הבאה, אולם המטרה היא להשאיר את מרבית הסגל, כשייתכן שגם איתן וולבלום יחזור לקבוצה מהשאלה.

במקביל, מכבי חיפה תמשיך לבנות את הצוות המקצועי עם דגש על דמויות עבר במועדון, כולל ג'ובאני רוסו וננאד פראליה שעשויים להצטרף. גם אברם גרנט עדיין מועמד רציני להתמנות למנהל המקצועי. גרנט יקבל החלטה סופית לקראת חודש מאי, אולם בסביבתו מעריכים שהסיכויים שיחזור לחיפה גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully