וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן: "מנסה להחזיר למרקו על המגרש על מה שהוא נותן לי"

9.3.2019 / 22:53

חלוץ מכבי חיפה נרגש אחרי הצמד שהוביל למהפך על קרית שמונה והתייחס לעתידו: "מקווה שהעניינים יסתדרו על הצד הטוב ביותר". מרקו בלבול: "ראינו שיש הרבה מה לשפר". תומר קשטן מאוכזב: "היינו טובים יותר במחצית השנייה, רצינו לעשות את שלנו"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

הקאמבק המרשים של מכבי חיפה בתקופת מרקו בלבול נמשך גם הערב (שבת) כשהירוקים רשמו מהפך גדול בקרית שמונה, ניצחו 2:3 והבטיחו את המקום השני בתום הסיבוב השני. הירוקים הובילו משער מוקדם של רז מאיר כבר בדקה השלישית, אך נקלעו לפיגור במחצית, כשגיבור הערב היה דווקא שון וייסמן שכבש צמד בדקות ה-74 ו-86 ונתן לירוקים ניצחון גדול.

עוד בנושא:
מכבי חיפה גברה על עירוני קרית שמונה 2:3
הפועל חדרה עלתה לפלייאוף העליון
מי תעמוד בדרכה של מכבי חיפה למקום השני? לוח המשחקים בפלייאוף העליון

שחקני מכבי חיפה חוגגים: שון וייסמן, מקסים פלקושצ'נקו. סוכנות ג'יני
מחזיר על המגרש. שון וייסמן/סוכנות ג'יני

"כל שחקן תמיד צריך לענות על המגרש", אמר וייסמן בתגובה לשאלה האם הוא עונה לביקורות והוכיח שמקומו על המגרש, "מרקו מאמן מדהים, אני מנסה להחזיר על המגרש על מה שהוא נותן לי ואני שמח שעשיתי את זה". וייסמן הגיב על עתידו ועל המגעים להארכת חוזה: "אני שחקן מכבי חיפה, עד סיום העונה יש עוד זמן, אני מקווה להשאר שחקן מכבי חיפה, אני מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר".

מרקו בלבול היה לא מרוצה מהיכולת של הירוקים, אבל כן מהתוצאה: "אני חושב שפתחנו מצויין כבשנו גול מהיר והגענו למצבים טובים. את החצי השני פתחנו רע מאוד, אני שמח שהחילופים הצליחו ומה שחשוב בסוף שניצחנו את המשחק".

על השינוי בחיפה אמר המאמן: "המטרה הייתה קודם כל לשפר את רמת המשחק של מכבי חיפה ומתוקף תפקידי בנבחרת הצעירה ראיתי הרבה את מכבי חיפה. אני שמח מאוד מהניצחון ולא מתעסק בכל התקופה זה היה משחק קשה מול קבוצה שקשה מאוד נגדה. המטרה גם להמשיך להשתפר וגם לגמור כמה שיותר גבוה. אנחנו ראינו הרבה דקות שיש מה לשפר ברמת המשחק. מכבי חיפה מועדון גדול ששואף להגיע כמה שיותר רחוק ולסיים הכי גבוה".

עוד באותו נושא

ניר קלינגר: "לא עמדתי במשימה, אבין כל החלטה של משה חוגג"

לכתבה המלאה
תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מחכה להחלטה של איזי. תומר קשטן/סוכנות ג'יני

בצד המפסיד, עירוני קרית שמונה פספסה הזדמנות להכנס לפלייאוף העליון, וכעת תנסה להבטיח את מקומה בליגת העל: "במחצית הראשונה מכבי חיפה הייתה טובה יותר וכבשנו שני שערים", אמר תומר קשטן מאמן קרית שמונה בסיום, "במחצית השנייה היינו טובים יותר, זה מה שקורה לנו בחלק גדול מהתקופה שאני נמצא כאן, אנחנו לא מצליחים להבקיע מספיק ולא מספיק מרוכזים בחלק האחורי ושילמנו על זה בחוסר העפלה. ניסינו להתנתק במה שקורה במגרשים האחרים, היינו צריכים לעשות את שלנו, ואז זה לא חשוב מה קורה במגרשים האחרים. ידענו שחדרה מובילה 0:2 ורצינו לעשות את שלנו כדי לסיים את העונה הסדירה בצורה הטובה ביותר, וחבל".

על עתידו בקרית שמונה אמר קשטן: "זו פעם שנייה שאני נקרא לקבוצה באמצע העונה, התוצאות שלנו בעשרה משחקים שאני נמצא כאן מדברת בעד עצמה. השגנו אחוז של נקודות גדול יותר. הקבוצה הציגה במחצית השנייה היום כדורגל טוב, אני לא חושב שניצחון כזה או אחר הופך אותי למאמן טוב או פחות טוב. הקבוצה היא של איזי והוא זה שיחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully