וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא עמדתי במשימה, אבין כל החלטה של משה חוגג"

9.3.2019 / 22:41

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד להפועל תל אביב: "אצטרך להסתכל במראה. הביאו אותי בשביל פלייאוף עליון ולא הצלחתי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אכזבה אדירה בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 1:0 להפועל תל אביב בערב (שבת) בטדי. המאמן ניר קלינגר, שבתקופה האחרונה דובר על מעמדו המעורער, אף אמר בסיום ש"אם אמשיך פה? אני לא יודע. ברור שאני רוצה להישאר, אבל אני אבין כל החלטה של משה חוגג".

בבית"ר ירושלים עוד היו עסוקים לפני המשחק בחישובים על התסריט שישלח אותם לפלייאוף העליון, אבל בסוף העונה הסדירה, הקבוצה מהבירה עמוק במקום ה-11. היום הפועל תל אביב והפועל רעננה עברו אותה והצהובים-שחורים יארחו רק שלושה משחקים בפלייאוף התחתון ולא ארבעה.



עוד בנושא:

לוח משחקי הפלייאוף: מכבי תל אביב תחגוג אליפות מול מכבי חיפה?
הפועל חדרה נפרדה ממכבי נתניה ב-2:2 ועלתה לפלייאוף העליון
שון וייסמן נכנס כמחליף וכבש צמד ב-2:3 של מכבי חיפה בקרית שמונה

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר מדוכא בסיום ההפסד להפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
איינבינדר ובית"ר ירושלים מיואשים/יוסי ציפקיס

קלינגר אמר בסיום: "עצוב מאוד אין שהמשחק הזה הסתיים, לא היינו שווים הפסד. הדקה האחרונה, השער הזה בא משום מקום. יש לי מה להגיד, אבל אני אחכה בעניין הזה. הדברים יותר עמוקים מלסכם עונה ברגע הזה. אני עצוב בשביל הקהל, אכזבנו אותו, בעיקר היום".

המאמן התייחס גם לעתידו: "צריך להסתכל במראה ולדעת לאן הולכים. הגעתי במחזור התשיעי במצב קשה, אבל הביאו אותי בשביל פלייאוף עליון. לא הצלחתי ואין לי בעיה להגיד את זה - לא עמדתי במשימה".

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה: "תמיד כיף לנצח בדקה ה-90, מבחינתנו לא היה משחק גדול. היה משחק מאוד קשה עם הרבה יוקרה. אני מאוד שמח בשביל הקהל שמגיע לו לחגוג. נעשה סיכומים בסוף, אבל שיחקנו טוב ברוב המשחקים וכדורים לא נכנסו. אני יכול לתרץ עד מחר, אבל נעשה את זה בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully