וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ' חתם בריימס לארבע עונות

22.6.2019 / 20:03

השוער הסרבי בן ה-23 עזב את הצהובים אחרי ארבע עונות: "לעולם לא אשכח אתכם. גאה להיות חלק מסגל האליפות, יאללה מכבי"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים

עיקרי הדברים

- פרדראג ראיקוביץ' נמכר לריימס, בצרפת טוענים כי מכבי תל אביב תקבל כ-5 מיליון יורו

- השוער היווני אנדראס יאניוטיס המריא מאתונה והחליפו במכבי תל אביב

- סראגוסה ירדה מהאפשרות להחתים את ז'איר אמאדור

אחרי ארבע עונות במכבי תל אביב, נפרד היום (שבת) פרדראג ראיקוביץ' רשמית וסופית מהצהובים. השוער הסרבי בן ה-23 עבר לריימס מהליגה הראשונה בצרפת תמורת סכום שמוערך בחמישה מיליון יורו וחתם שם לארבע עונות.

ראיקוביץ' פרסם פוסט באינסטגרם שלו וכתב: "תודה לכל חבריי לקבוצה, לכל האוהדים, לכל האנשים במועדון ולכל המאמנים שעזרו לי להתקדם ולעשות את הצעד הנוסף בקריירה שלי. לעולם לא אשכח את הזמן שלי במכבי תל אביב ואני גאה להיות חלק מסגל האליפות. אתגעגע לישראל, לתל אביב, לחברים שלי ולאוהדים הפנטסטיים. אני מאחל למועדון ולחבריי את כל ההצלחה בעתיד. תודה רבה לכולם על הכול. יאללה מכבי".

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "ראיקו הצטיין במדי מכבי בעונה שעברה ונחשב לאחד השוערים הטובים באירופה. בנוסף, יש לראיקו נתונים מרשימים לשוער בגילו הכוללים למעלה מ-200 הופעות בקבוצה בוגרת והופעות בין לאומיות במדי נבחרת סרביה. לכן, אין זו הפתעה כי הוא עורר עניין שהוביל להצעה מקבוצת ריימס ובעקבותיה נסגרה עסקה זו. נוכחותו של ראיקו בסגל הקבוצה, גם על הדשא וגם מחוצה לו, הייתה לנו לעונג והוא יחסר לכולנו. אך עם זאת, הידיעה כי הוא עוזב את מכבי אחרי ארבע שנים עם תואר של אלוף גורמת לנו תחושת סיפוק. תודה רבה ראיקו ובהצלחה".הוא יחליף את אדואר מנדי הסנגלי, שהצטיין בעונה החולפת ומועמד לעבור למארסיי או ראן.

ראיקוביץ' עזב את מכבי תל אביב אחרי ארבע שנים ויעניק לה רווח של 2 מיליון יורו, אם הסכומים המדווחים בצרפת אכן נכונים. הצהובים רכשו אותו ב-3 מיליון יורו מהכוכב האדום בלגרד בסוף אוגוסט 2015, רגע לפני ההשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. השוער רשם ארבע עונות מלאות ובכל אחת מהן היה השוער ששמר הכי הרבה פעמים על שער נקי בליגת העל. סך הכול היו לו 196 משחקים בכל המסגרות, כאשר העונה סייע למועדון להחזיר את תואר האליפות כשספג רק 13 שערי ליגה ב-31 משחקים.

מכבי תל אביב בהודעת פרידה מהשוער פרדראג ראיקוביץ'. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
או רבואר. פרדראג ראיקוביץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

השוער אנדראס יאניוטיס המריא הבוקר (שבת) מאתונה ונחת במחנה האימונים של מכבי תל אביב בהולנד כדי להחליף את ראיקוביץ', ולמעשה הפך להחתמה הראשונה של האלופה לקראת עונת 2019/20 (ראו ידיעה נפרדת). יאניוטיס יוכל להתאמן עם חבריו החדשים עוד לפני סיום חוזהו הרשמי באולימפיאקוס (30 ביוני) לאחר שקבוצתו נענתה ללחצים שהפעילו אנשיו וכן אנשי מכבי תל אביב, ונאותה לשחררו לפני הזמן.

במכבי תל אביב מקווים כעת שיאניוטיס יוכל להתוודע תוך זמן קצר לחבריו החדשים, ישתתף במשחקי ההכנה ויגיע מוכן למשחקי סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, מול אסטנה או קלוז', בעוד כחודש. יש להזכיר שהשוער לא השתתף במשחק רשמי כשמונה חודשים (מאז 21 באוקטובר) לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש בקבוצתו ובעקבות כך הורד מהספסל ובחלוף כחודשיים גם הוצא סופית מהסגל של אולימפיאקוס.

אנדראס יאניוטיס שוער אולימפיאקוס. GettyImages
צריך להסיר חלודה אחרי שמונה חודשים מחוץ למגרש. אנדראס יאניוטיס/GettyImages

מי שממשיך להיות מבוקש בליגה השנייה בספרד הוא ז'איר אמאדור, כשאל ווסקה, סראגוסה וספורטינג חיחון הצטרפה אתמול גם אלמריה. סראגוסה הייתה המחזרת הנמרצת מכולן והמנהל הספורטיבי לאלו אראנטגי (האיש שהביא את אמאדור לווסקה) כבר שכנע את הבלם להצטרף, אבל על פי דיווחים בספרד קיימת במועדון אכזבה גדולה מהסירוב של מכבי תל אביב לשחררו. בלית ברירה, סראגוסה ויתרה כרגע על האפשרות להחתימו ותנסה למצוא בלם אחר.

עדכון ראשון: 15:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully