וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפגוש את שירוקי או קייראט אם תעלה לסיבוב השני

הגרלה מסקרנת לקבוצה מבירת הנגב, שעדיין צריכה לעבור את לאצ'י האלבנית בסיבוב הראשון. המשחקים יתקיימו ב-25 ביולי וב-1 באוגוסט

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע תפגוש את שירוקי הבוסנית או קייראט הקזחית אם היא תעלה לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. היום (רביעי) נערכה הגרלת הסיבוב השני של המפעל והירוקים עדיין צריכים לעבור את לאצ'י האלבנית בשביל להעפיל אליו. המשחקים יתקיים ב-25 ביולי באצטדיון טרנר והגומלין ייערך ב-1 באוגוסט. בשביל לעלות לשלב הבתים, הירוקים צריכים לעבור לא פחות מארבעה סיבובי מוקדמות (כולל הפלייאוף).

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הוגרלה נגד קלוז' או אסטנה במוק' הצ'מפיונס
אלמוג כהן מצטרף למכבי נתניה, רועי קהת על סף סיכום
מכבי חיפה מנהלת מו"מ עם הבלם סבסטיאן הולמן

קייראט פייבוריטית ברורה לעבור את שירוקי ולשמש כיריבה של באר שבע בסיבוב השני. הקבוצה מאלמטי מדורגת במקום החמישי בליגה הקזחית שנמצאת בעיצומה והיא היריבה הכי חזקה שברק בכר והחבורה שלו היו יכולים לקבל.

בקבוצה משחקים החלוץ מרטון אפל שכבר שיחק נגד באר שבע עם הונבד, הבלם הסרבי ראדה דוגאליץ' ושחקן הכנף הפולני קונרד וז'ז'ינסקי. הכוכב הבולט העונה הוא החלוץ האוקראיני-ניגרי, אנדרינסולה אסאולה שנבחן בעבר במכבי חיפה.

שירוקי שתנסה להפתיע את קייראט, סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה הבוסנית. מדובר בקבוצה עם סגל צנוע שעדיין רחוק מלהיות מושלם לקראת העונה הבאה. השם המוכר הוא דרזאן בגאריץ' ששיחק במ.ס אשדוד וכבש בעונה החולפת 7 שערים.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם אליניב ברדה, גיא צרפתי. דני מרון
ברק בכר והצוות מקווים ששירוקי תפתיע את קייראט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully