וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החלה בשיחות עם הבלם השבדי סבסטיאן הולמן

19.6.2019 / 12:30

הירוקים מעוניינים בשבדי (27) שסיים חוזה של 3.5 שנים בדינמו מוסקבה. גם ברונדבי מעוניינת בשחקן, שהחל את הקריירה באלפסבורג. בקבוצה מאמינים שעסקת חזיזה ואשכנזי תיסגר בימים הקרובים

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה מעוניינת בבלם השבדי סבסטיאן הולמן (27) ואף החלה בשיחות איתו. הבלם מסיים חוזה של שלוש שנים וחצי בדינמו מוסקבה, שהודיעה ביום שישי כי ההתקשרות עמו לא תחודש.

א.א.ק אתונה היוונית הייתה המחזרת העיקרית אחריו, אבל האופציה הזו נפלה לאחרונה ומי שנותרה חזק בתמונה היא ברונדבי הדנית. הבלם החל את הקריירה באלפסבורג, וכמו אחיו הקשר סמואל הולמן, הוא הגיע לנבחרת שבדיה (ארבע הופעות בבוגרת, אחרי 12 בנבחרת הצעירה). אחרי שישה שערים ב-111 הופעות בכל המסגרות במדי אלפסבורג, דינמו מוסקבה רכשה אותו תמורת חצי מיליון יורו בפברואר 2016. חצי העונה הראשונה ברוסיה הסתיימה בירידה, אבל הולמן סייע לקבוצה לחזור מיד ושיחק במדיה שנתיים נוספות. בעונה האחרונה רשם 20 משחקי ליגה ועוד שניים בגביע (כולם בהרכב).

בעניין אחר ,בקבוצה מעריכים שעסקת דולב חזיזה ויובל אשכנזי תיסגר בימים הקרובים והשניים יצטרפו בהמשך למחנה האימונים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הוגרלה לצמד משחקים נגד מורה הסלובנית
בין היריבות האפשריות בשלב הבא: שטרסבורג ואלקמאר

סבסטיאן הולמן. GettyImages
בדרך לחיפה? סבסטיאן הולמן/GettyImages

בתוך כך, הקבוצה תמריא היום (רביעי) למחנה האימונים באוסטריה ותעלה הילוך בהכנות לעונת 2019/20. הירוקים יקיימו מחנה בן שבוע באוסטריה ולאחר מכן ימשיכו לשבוע נוסף בהולנד, שם גם יקיימו משחקי אימון נגד אלבורג (דנמרק), בוורן (בלגיה) וסנט טרוידן (בלגיה).

אתמול מכבי חיפה הוגרלה לצמד משחקים נגד מורה הסלובנית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (11 ו-18 ביולי) ומרקו בלבול רוצה שהקבוצה שלו תגיע מוכנה. יחד עם זאת, הירוקים צירפו רק שני שחקנים עד כה: גיל יצחק והמגן השמאלי הצעיר איקוום אודו.

השוער גיא חיימוב אמר: "לשמחתי החלק האחרון של העונה הסתיים היטב והשגנו את המטרה. אני עובד קשה בשביל לתת את כל מה שאני יודע ויכול בשביל מכבי חיפה. כיף להתחיל עונה, בעיקר כשיש לנו משחקים באירופה בעוד פחות מחודש. יש פה שלד מצוין ואני בטוח שעם חיזוק נכון ומדויק, נשתדרג. המטרה העיקרית והרקאשונה היא לעבור שלב באירופה. מאז שמרקו הגיע אנחנו בתהליך".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה הציעה לניקיטה רוקאביציה חוזה לשלוש שנים

לכתבה המלאה
גיא חיימוב שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
"יש פה שלד מצוין". חיימוב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully