וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לניקיטה רוקאביציה חוזה לשלוש שנים

18.6.2019 / 19:30

האוסטרלי קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח ויצטרך להשיב. גורמים המעורים בפרטים אמרו כי ייעשו ניסיונות לטרייד עם באר שבע במסגרתו אלחמיד יעבור לחיפה ורמי גרשון וקהת יעברו לבאר שבע

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת משחקי ליגת העל לעונת 2019/20

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה הציעה לניקיטה רוקאביציה חוזה לשלוש שנים

- טרייד אפשרי: רועי קהת ורמי גרשון יעברו להפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד יגיע לחיפה

- בחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות בין וולפסברגר האוסטרית לשון וייסמן

מכבי חיפה הגישה לניקיטה רוקאביציה הצעה לחוזה לשלוש שנים בעלות מוערכת של 250 אלף דולר בעונה. החלוץ האוסטרלי לא השיב בחיוב בשלב זה, ונראה שהשיחות בין הצדדים יימשכו בימים הקרובים. רוקאביציה (31), שחתם בחיפה ביולי 2016, סיים החודש את חוזהו והפך לשחקן חופשי. הוא סיים את העונה האחרונה עם 9 שערים ב-37 הופעות בכל המסגרות.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה מול תומאש סיבוק שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יישאר ירוק? ניקיטה רוקאביציה/יוסי ציפקיס

בעניין אחר, גורמים המעורים בפרטים אמרו כי ייתכן ובשבוע הקרוב יחלו מגעים לעסקת טרייד במסגרתה רמי גרשון ורועי קהת יעברו להפועל באר שבע, וחאתם עבד אלחמיד יעשה את הדרך ההפוכה לכרמל. בחיפה רוצים להתחזק בעוד בלם כאשר כרגע בלם זר הוא האופציה המובילה, אבל במועדון בודקים גם חלופות אחרות ואלחמיד הוא הבלם המועדף בגזרה הישראלית.

מאמן באר שבע, ברק בכר, מעריך מאוד את קהת וגרשון, כך שבחיפה מקווים שזה יוכל לעזור להוצאת העסקה לפועל. בשלב זה, ואם לא תירקם עסקה כלשהי שתכלול את השניים, קהת וגרשון צפויים לצאת מחר למחנה האימון של הקבוצה באוסטריה ובהולנד, שם המגעים יימשכו. בבאר שבע יצטרכו כאמור לקבל החלטה בקרוב, אבל בבירת הנגב הדגישו שהעובדה שמדובר באלחמיד, שחקן מוערך מאוד במועדון, תקשה על העסקה.

בחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות בין וולפסברגר האוסטרית לשון וייסמן. החלוץ קיבל הצעה מרשימה להישאר במועדון נעוריו, אבל רק אם המגעים עם האוסטרים יתפוצצו הוא יחתום וימשיך בחיפה.

רועי קהת שחקן מכבי חיפה עם רמי גרשון. ברני ארדוב
חיפה מנסה להעבירם לבאר שבע בטרייד. רמי גרשון ורועי קהת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully