וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש את קלוז' או אסטנה במוקדמות ליגת האלופות

האלופה תשחק נגד הרומנים או הקזחים בסיבוב המוקדמות השני. המשחק הראשון יתקיים ב-23 או ב-24 ביולי והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב תפגוש את אסטנה הקזחית או קלוז' הרומנית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות לעונת 2019/20. האלופה הישראלית הוגרלה היום (רביעי) ולמדה שהיא תפגוש את המנצחת במפגש הכפול בין השתיים. המשחק הראשון יתקיים ב-23 או ב-24 ביולי והגומלין יערך שבוע לאחר מכן. אם מכבי תל אביב תעבור את סיבוב המוקדמות השני, יישארו לה שני סיבובים בשביל להגשים את חלום ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות: סיבוב המוקדמות השלישי והפלייאוף.

אם אסטנה תעבור את הרומנים בסיבוב הראשון, היא תפגוש את מכבי תל אביב בפעם השנייה. בעונת 2017/18 הקזחים ניצחו את הצהובים פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית: 0:1 בישראל ו-0:4 בביתם.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב מול אשקט טגיברגן שחקן אסטנה. קובי אליהו
שוב נגד אסטנה? אלירן עטר/קובי אליהו

קלוז' זכתה באליפות רומניה אחרי מאבק צמוד עם סטיאווה בוקרשט. מדובר בקבוצה עם סגל של שחקנים מנוסים, ביניהם אובידיו הובאן שמכיר את מכבי תל אביב מקרוב. את הקבוצה מאמן דן פטרסקו האגדי והכוכב הגדול הוא החלוץ גאורגה צוקודאן שכבש 16 שערי ליגה. שחקנים בולטים נוספים הם ציפריאן דיאק ועמנואל קוליו הארגנטינאי, שחזר לפני שנתיים לקדנציה שנייה במועדון. המנהל הספורטיבי הוא דניאל סטנצ'ו שעבד בעבר בהפועל עכו.

אסטנה מדורגת במקום השני בליגה הקזחית שנמצאת בעיצומה. הסגל של הקבוצה שומר על יציבות ושחקנים כמו מרין טומאסוב, מרין אניצ'יץ', ננאד אריץ' ואחרים עדיין משחקים בקבוצה - בדיוק כמו במשחקים הקודמים נגד מכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה נגד מורה הסלובנית, הפועל באר שבע נגד לאצ'י האלבנית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully