וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד מורה הסלובנית, הפועל באר שבע נגד לאצ'י האלבנית

הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית: הירוקים יפגשו את הקבוצה הסלובנית שרק נוסדה לפני שבע שנים, האדומים גם קיבלו הגרלה נוחה ולא אמורים להתקשות מול הקבוצה האלבנית

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה והפועל באר שבע הוגרלו היום (שלישי) לשלב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, שייפתח ב-11 ביולי, וניתן לומר ששתיהן זכו להגרלה נוחה מאוד ולא אמורות להתקשות במיוחד. מחר תתקיים ההגרלה של שלב המוקדמות השני ואז יידעו הקבוצות הישראליות את מי יפגשו אם יעבור את השלב הראשון.

הפועל באר שבע קיבלה את לאצ'י האלבנית כשהמשחק הראשון ייערך בחוץ והגומלין בבירת הנגב. האדומים נמנעו מאוניברסיטטאה קראיובה הרומנית, שהייתה היריבה הקשה ביותר בהגרלה, וגם מבלזאן ממלטה, לאצ'י האלבנית, שקופי ממקדוניה, פטרוקוב ממולדובה ונארבה טראנס מאסטוניה. סיימה רק שישית באלבניה, אבל קיבלה את הכרטיס כי סקנדרבג הרביעית מורחקת מאירופה ל-10 שנים ופלמורטארי החמישית לא קיבלה את רישיון אופ"א להשתתף במפעלים. עונה שעברה הביכה את רוני לוי כשהדיחה את אנורתוזיס.

מכבי חיפה קיבלה את מורה הסלובנית ותארח את המשחק הראשון באצטדיון העירוני בחיפה. הירוקים נמנעו מדברצן ההונגרית, שהייתה היריבה הקשה ביותר, מילסאמי המולדבית, בנאנטס הארמנית ואת ז'ונס אש מלוקסמבורג. מורה סיימה רביעית בעונת הבכורה שלה בליגה הראשונה בעונה החולפת. המאמן אנטה שימונדז'ה היה זה שהביא את סינטאיהו סלליך ומרואן קבהא למאריבור וגם ניצח את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות לפני חמש שנים יחד עם הקבוצה הסלובנית.

סלליך התייחס להגרלה ואמר לאתר הרשמי של הירוקים: "האמת שלא יצא לי להכיר את הקבוצה הזו כששיחקתי שם כי הם היו בליגה השנייה. אבל המאמן שלהם היה גם המאמן שלי והשוער שיחק איתי. אולי מורה לא מהאריות של אירופה, אבל בטח שאסור לזלזל בהם. המאמן שלהם הביא אותנו לצ'מפיונס ליג. זה מאמן טקטיקן מאוד וקשוח מאוד. הוא העלה את מורה ליגה ובעונה האחרונה נבחר שם למאמן העונה".

שחקן הפועל באר שבע בן שהר עם שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי. יוסי ציפקיס
בן שהר מול חבשי/יוסי ציפקיס

בסיבוב השני, שבאופן תמוה למדי יוגרל רק מחר (רביעי, 15:00), הפועל באר שבע (12.000 נקודות דירוג) תוכל לקבל יריבות דומות לאלה של הסיבוב הראשון ותצטרך להיזהר מלכיה גדנסק הפולנית שאצלה גם ייערך הגמר, ויטורול הרומנית של גאורגה חאג'י וא.א.ל לימסול הקפריסאית שעלו אוטומטית לסיבוב זה. בנוסף, יש את האתגר הסקנדינבי (האקן השבדית, בראן הנורבגית) שתמיד מסובך עבור הקבוצות הישראליות וגם קייראט הקזחית היא יריבה קשה.

מכבי חיפה (3.725 נקודות דירוג) תוכל לקבל הגרלה אטרקטיבית אם תעבור את הסיבוב הראשון. הקבוצה הבכירה בסיבוב זה היא רומא, ופרט אליה נמצאות גם איינטרכט פרנקפורט (עדיין עם טאלב טואטחה?), אספניול, וולבס, שטרסבורג, אלקמאר וריינג'רס. מפגש נוח יותר יהיה עם ז'לגיריס הליטאית, ספרטק טרנבה הסלובקית, פהרבאר ההונגרית או כמובן במקרה שקבוצה נחותה יותר תפתיע את אחת הפייבוריטיות ותעלה על חשבונה. גם כאן יתבצע צמצום לקראת ההגרלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי חיפה עופרי ארד עם שחקן הפועל באר שבע נייג'ל האסלביינק. יוסי ציפקיס
האסלביינק מול ארד/יוסי ציפקיס

התאריכים של הליגה האירופית

משחקי סיבוב המוקדמות הראשון: 11 ביולי, הגומלין ב-18 ביולי

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 19 ביוני
המשחקים: 25 ביולי, הגומלין ב-1 באוגוסט

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 22 ביולי
המשחקים: 8 באוגוסט, הגומלין ב-15 באוגוסט

הגרלת שלב הפלייאוף: 5 באוגוסט
המשחקים: 22 באוגוסט, הגומלין ב-29 באוגוסט

הגרלת שלב הבתים: 30 באוגוסט
פתיחת שלב הבתים: 19 בספטמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully