וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלמוג כהן סיכם, רועי קהת קרוב מאוד לקבוצה

19.6.2019 / 12:43

הקשר העדיף את היהלומים על פני הפועל באר שבע וירוויח כ-250 אלף דולר לעונה במדים הצהובים. קהת שוחרר ממכבי חיפה ונמצא על סף סיכום

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 10:17)

יום עמוס במכבי נתניה. אלמוג כהן סיכם היום (רביעי) את תנאיו במועדון והוא חוזר לקבוצה אחרי תשע שנים. הקשר התלבט מאוד בימים האחרונים בין הפועל באר שבע קבוצתו לשעבר ומשפחתו שמתגוררת בנתניה, בעיקר אביו, הפעילה עליו לחץ כבד כדי לבחור בצהובים. הקבוצה מבירת הנגב הציעה לו חוזה גבוה יותר, אבל כהן בחר לבסוף בקבוצה בה החל את הקריירה. הוא סיכם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת וירוויח כ-250 אלף דולר לעונה.

כהן בן ה-30 שיחק במכבי נתניה בשנים 2006-2010 וממנה עבר לנירנברג. הוא שיחק בקבוצה הגרמנית שנתיים וחצי, הושאל לחצי עונה בהפועל תל אביב ובקיץ 2013 הצטרף לאינגולשטאדט. אחרי שש שנים במדי הבווארים, הקבוצה ירדה לליגה השלישית וכהן שוחרר.

בינתיים גם רועי קהת על סף סיכום במכבי נתניה והוא צפוי לעבור אליה ממכבי חיפה. הירוקים הודיעו היום (רביעי): "מועדון כדורגל מכבי חיפה והשחקן רועי קהת, הגיעו להבנות בנוגע לתנאי עזיבתו של הקשר" והוא צפוי לעבור לשורות היהלומים. נתניה תהיה התחנה השישית של קהת בישראל והשביעית בקריירה. הוא שיחק בעבר במכבי תל אביב, הפועל באר שבע, מכבי יבנה, עירוני קרית שמונה, אוסטריה וינה וכמובן מכבי חיפה.

רועי קהת שחקן מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
תחנה שביעית בקריירה? קהת/מערכת וואלה!, לילך וייס

הבלם הספרדי רומן גולובארט מנהל מגעים מתקדמים עם מכבי נתניה, כך על פי דיווחים בקפריסין. גולובארט סיים את חוזהו בנאה סלאמיס שהציעה לו חוזה חדש, אבל נראה שהוא מעדיף את הקבוצה מעיר היהלומים. גולובארט בן ה-27 מתנשא לגובה של 1.93 מטר ומזכיר בתכונות שלו את ברנקו ורגוץ' שעזב לאנורתוזיס פמגוסטה. הוא הגיע לנאה סלאמיס בקיץ שעבר ורשם במדיה 21 הופעות בליגה.

בקיץ 2013 חתם בפ.צ קלן הגרמנית - אז בליגת המשנה - אבל שיחק בעיקר בקבוצה המילואים שלה. הוא המשיך לארצבירגה אווה ובקיץ 2015 חזר לספרד. בשלוש השנים הבאות שיחק בליגה השלישית במולדתו במרידה, ראסינג פרול וריאל מורסיה.

שי גולן, קשר בן 20, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, מועמד להצטרף לקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. בשתי העונות האחרונות גולן שיחק כמושאל בבית"ר תל אביב רמלה והיה אחד הבולטים בשורותיה. אחרי שער אחד ב-2017/18, בעונה החולפת כבש שלושה שערים ב-30 משחקי ליגה (28 בהרכב) וגם זומן לנבחרת הצעירה, במדיה רשם שלוש הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully