וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.6: "מנצ'סטר יונייטד תשלם 62 מיליון יורו על ארון וואן ביסאקה"

הכתב דאנקן קאסלס מדווח על סיכום בין השדים האדומים לקריסטל פאלאס על המגן. אם יימכר בסכום הזה, יהפוך למגן היקר בעולם

עריכה: מתן חדד

העברות

* מילאן מינתה את מרקו ג'מפאולו למאמנה החדש. לידיעה המלאה

* לא יעבור לצ'לסי, לפחות לא העונה: ג'ון טרי האריך את חוזהו כעוזר המאמן של אסטון וילה עד שנת 2021.

* בורוסיה מנשנגלדבאך רכשה את מגן זלצבורג שטפן לאיינר האוסטרי. מגן הנבחרת האוסטרית בן ה-26 יחבור למאמנו מרקו רוזה, שגם עבר מזלצבורג לגלדבאך.

* באיירן מינכן הודיעה על סיכום עם בורוסיה דורטמונד בנוגע להעברתו של הבלם מאטס הומלס (30). סכום ההעברה המשוער הוא 30 מיליון יורו, וכעת הומלס יצטרך לעבור בדיקות רפואיות בדורטמונד, לסכם את תנאיו ולחתום רשמית על החוזה. לידיעה המלאה

* פרייבורג הודיעה על רכישתו של וויאונג ז'אונג מבאיירן מינכן תמורת 4 מיליון יורו. הדרום קוריאני בן ה-19 היה אחד הכוכבים הגדולים בקבוצה השנייה של באיירן מינכן העונה וכבש 13 שערים ב-29 הופעות.

* קייל ווקר (29) האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי בשנתיים נוספות וחתם עד שנת 2024.

* צסק"א מוסקבה השלימה את החתמתו של החלוץ הקרואטי ניקולה ולאשיץ' (21), שהושאל אליה מאברטון בעונה שעברה. הרוסים מימשו את אופציית הרכישה והחלוץ חתם לחמש שנים תמורת 15 מיליון יורו.

* פרלאן מנדי, שחתם בריאל מדריד לשש שנים, הוצג רשמית בסנטיאגו ברנבאו. לידיעה המלאה

* ריאל סוסיאדד רכשה את הקשר כריסטיאן פורטו מג'ירונה תמורת 10 מיליון יורו.

* אוגסבורג רכשה את הקשר רובן ורגאס מלוצרן תמורת 2.5 מיליון יורו.

שמועות

* דאנקן קאסלס, כתב ה"סנדיי טיימס" וה"דיילי רקורד", דיווח בחשבון הטוויטר שלו שהושג סיכום על העברתו של ארון וואן ביסאקה (21) מקריסטל פאלאס למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים ישלמו לפאלאס 62 מיליון יורו, אשר יהפכו את וואן ביסאקה למגן היקר בעולם.

* ב"סקיי" מדווחים שאברטון הגיעה לסיכום עם ברצלונה על רכישתו של אנדרה גומש תמורת 25 מיליון יורו.

* מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה דיבר על ז'ואאו פליקס, שצפוי להצטרף לקבוצתו. "אתלטיקו היא קבוצה שתמיד קונה שחקנים צעירים כדי לעזור להם להתקדם ולהתפתח. אנחנו מעוניינים בילד עם כישרון שיוכל להביא לידי ביטוי את רעיונות הכדורגל שלנו כמו יאן אובלק בזמנו, חוסה חימנס, לוקאס הרננדס, גריזמן". הקולצ'ונרוס צפויים להשלים את רכישתו של פליקס עוד היום כשמרכוס יורנטה גם צפוי לחבור אליו תמורת 40 מיליון יורו.

* עסקת העברתו של חאמס רודריגס מריאל מדריד לנאפולי קרובה להשלמה. הקולומביאני צפוי לחבור למאמנו לשעבר בריאל ובבאיירן מינכן, קרלו אנצ'לוטי. על פי אחד הדיווחים, הנאפוליטנים ישלמו 10 מיליון יורו בקיץ הנוכחי ועוד 40 מיליון בקיץ הבא.

* אוזן קבאק משטוטגרט מעוניין לעבור לבאיירן מינכן למרות שתשע קבוצות נוספות מעוניינות בו. הבווארים עשויים להפעיל את סעיף השחרור של הבלם בן ה-19, שעומד על 15 מיליון יורו.

* אינטר רוצה לרכוש את ולנטינו לזארו מהרטה ברלין, שתדרוש 25 מיליון יורו תמורת האוסטרי.

* בספרד מדווחים שגם ברצלונה מעוניינת ברודרי מאתלטיקו מדריד ועשויה לשלם את סעיף השחרור שלו (70 מיליון יורו). כל זאת במקרה שאיבן ראקיטיץ' יעזוב.

* יושב ראש ליון ז'אן מישל אולאס הודה שייתכן שנביל פקיר וטאנגי אנדומבלה יעזבו את הקבוצה בקיץ. על פקיר אמר אולאס: "אנחנו פתוחים לדיונים, אבל כרגע אין חדשות. שום דבר גם לא הוכרע בינתיים לגבי טאנגי אנדומבלה, אנחנו מקבלים הרבה הצעות אבל לא במחיר שאנחנו דורשים".

* רפא בניטס צפוי לסיים את תפקידו בניוקאסל אחרי שלוש עונות. למאמן הספרדי יש הצעות מסין כשעל פי הדיווחים דליאן ייפאנג מוכנה לשלם לו 12 מיליון ליש"ט לעונה.

* פריס סן ז'רמן מעוניינת בקיצוני של יובנטוס, דוגלאס קוסטה. על פי דיווחים בצרפת, המנהל המקצועי של אלופת צרפת לאונרדו כבר נפגש עם סוכנו של הברזילאי שמעוניין לעזוב את יובה.

* לאציו מעוניינת בחלוץ פרייבורג לוקה ואלדשמידט, שמחזיק בחוזה בקבוצתו הנוכחית עד 2022.

דוגלאס קוסטה שחקן יובנטוס. GettyImages
דוגלאס קוסטה יצטרף לפ.ס.ז'?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully