וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרלאן מנדי הוצג בריאל מדריד: "גאה לחתום במועדון הגדול בעולם"

המגן הצרפתי (24) שהגיע מליון חתם רשמית לשש שנים ופגש את הקהל בסנטיאגו ברנבאו: "מרגיש שנותנים בי אמון, זה נותן לי ביטחון"

ריאל מדריד TV

בווידאו: אדן הזאר מוצג בריאל מדריד

אחרי שהציגה את אדן הזאר, לוקה יוביץ' ורודריגו, ריאל מדריד הציגה היום (רביעי) את המגן השמאלי הצרפתי פרלאן מנדי, שנרכש מליון תמורת 48 מיליון יורו וחתם לשש שנים במועדון. מנדי (24) שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בלה האבר, עבר בקיץ 2017 לליון ושם פרץ לתודעה העולמית. ב-2018 רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת, בה רשם שלוש הופעות עד כה.

מנדי אמר לאחר החתימה: "זה כבוד גדול להיות כאן ולחתום במועדון הגדול ביותר בעולם. אני רוצה להודות לנשיא ולכל אנשי המועדון שקיבלו אותי באהבה. אני מרגיש שנותנים בי אמון וזה נותן לי ביטחון. קדימה מדריד!"

הנשיא פלורנטינו פרס הוסיף: "אנחנו ממשיכים להביא שחקנים איכותיים למועדון. אנחנו שמחים להביא את המגן השמאלי הטוב ביותר בצרפת. פרלאן היקר, בחרת לחתום אצלנו ומדובר באתגר גדול בשבילך. אנחנו יודעים שהיו לך הצעות מהרבה מועדונים גדולים, אבל אתה רצית לבוא לריאל מדריד. עכשיו זה הבית שלך. נעשה ככל שביכולתנו כדי לשמח אותך ואת משפחתך".

העניין של ריאל במגן הצרפתי החל לפני מספר חודשים, כשזינדין זידאן סימן אותו כאחת המטרות העיקריות שלו בקיץ. במנדי התעניינו בין היתר גם יובנטוס ופריס סן ז'רמן (בה שיחק כנער), וגם ברצלונה היתה תמונה לפרקים. אלא שהמגן רצה לשחק תחת זידאן, שהבטיח לו שישחק הרבה בהרכב על אף הישארותו הצפויה של מרסלו.

שחקן ריאל מדריד פרלאן מנדי. AP
פרלאן מנדי בריאל מדריד/AP
שחקן ריאל מדריד פרלאן מנדי. AP
פרלאן מנדי מנשק את הסמל/AP
שחקן ריאל מדריד פרלאן מנדי עם הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
פרלאן מנדי עם פלורנטינו פרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully