וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטס הומלס חזר לבורוסיה דורטמונד, ששברה את שיא ההעברות שלה

הבלם בן ה-30, שזכה עם הצהובים-שחורים בשתי אליפויות, חוזר אחרי שלוש שנים בבאיירן מינכן תמורת 30.5 מיליון יורו

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בורוסיה דורטמונד השלימה היום (רביעי) את רכישתו של מאטס הומלס. הבלם בן ה-30, ששיחק בדורטמונד בין 2016-2008, חוזר אל הצהובים-שחורים והפך לרכש היקר ביותר בתולדות המועדון הישן/חדש שלו תמורת 30.5 מיליון יורו. ב"קיקר" טוענים כי ההעברה היא תמורת 38 מיליון יורו כולל בונוסים. הומלס יחתום בבורוסיה דורטמונד לשלוש עונות וירוויח עשרה מיליון יורו לעונה.

הומלס (1.92 מטר) זכה בחמש אליפויות במהלך הקריירה שלו - שתיים עם דורטמונד (2011 ו-2012) ושלוש עם באיירן מינכן (2017, 2018 ו-2019) - בשני גביעים והגיע עם דורטמונד גם לגמר ליגת האלופות ב-2012/13, אז הפסידה הקבוצה ל...באיירן מינכן בוומבלי. בנוסף, הומלס היה שחקן הרכב של נבחרת גרמניה שזכתה בגביע העולם ב-2014 וביורו הצעירות ב-2009.

הומלס פתח את העונה החולפת לא טוב וגם הופרש מנבחרת גרמניה על ידי יואכים לב, אבל מאז פגרת החורף הבלם הוותיק גילה יכולת מצוינת והיה שותף לקאמבק הגדול של באיירן שהצליחה לזכות באליפות.

אגב, הומלס הוא השחקן החמישי בשנים האחרונות שעוזב את בורוסיה דורטמונד ובסופו של דבר חוזר אליה. קדמו לו מריו גצה, שגם עבר לבאיירן מינכן וחזר, מרקו רויס שעבר לרוט וייס אהלן ובורוסיה מנשנגלדבאך, שינג'י קגאווה, ששיחק במנצ'סטר יונייטד ונורי שאהין, שעבר בריאל מדריד וליברפול.

מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חוזר לצהוב-שחור. הומלס/רויטרס
אוהדי בורוסיה דורטמונד עם שלט נגד מאטס הומלס "למה?". GettyImages
אוהדי בורוסיה דורטמונד עם שלטי המחאה נגד עזיבתו של הומלס ב-2016, כאן בשלט תמונתו עם הכיתוב "למה?"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully