וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד החתימה את פרלאן מנדי לשש שנים

הבלאנקוס שילמו לליון 48 מיליון יורו על המגן השמאלי בן ה-24 של נבחרת צרפת, שהיה מבוקש גם בפריס סן ז'רמן, יובנטוס וברצלונה. זידאן ופרס הוציאו כבר 317 מיליון יורו הקיץ

יוטיוב

לאחר שהוציאה 100 מיליון יורו על אדן הזאר, 65 מיליון יורו על לוקה יוביץ', 50 מיליון יורו על אדר מיליטאו ו-54 מיליון יורו על רודריגו, הודיעה הערב (רביעי) ריאל מדריד על רכש יקר נוסף: פרלאן מנדי מליון, שנרכש תמורת 48 מיליון יורו. הסכום צפוי לגדול בחמישה מיליון יורו ולהגיע ל-53 מיליון יורו לאחר בונוסים. בסך הכל: 317 מיליון יורו, ואנחנו רק בחודש יוני.

מנדי (24), שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בלה האבר, עבר בקיץ 2017 לליון ושם פרץ לתודעה העולמית. ב-2018 רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת, בה רשם שלוש הופעות עד כה. הוא חתם לשש שנים ויוצג בסנטיאגו ברנבאו בעוד שבוע בדיוק. מחר, אגב, יוצג באצטדיון של הבלאנקוס אדן הזאר.

העניין של ריאל במגן הצרפתי החל לפני מספר חודשים, כשזינדין זידאן סימן אותו כאחת המטרות העיקריות שלו בקיץ. במנדי התעניינו בין היתר גם יובנטוס ופריס סן ז'רמן (בה שיחק כנער), וגם ברצלונה היתה תמונה לפרקים. אלא שהמגן רצה לשחק תחת זידאן, שהבטיח לו שישחק הרבה בהרכב על אף הישארותו הצפויה של מרסלו.

עוד בנושא:

"כך בישל זידאן את עסקת אדן הזאר לריאל מדריד": הפרידה מצ'לסי, והסכום שיגדל
לוקה יוביץ' הוצג בריאל מדריד: "אני הילד הכי שמח בעולם"
ברצלונה: שמונה שחקנים צפויים לעזוב הקיץ במסגרת השינויים

"לפני שנתיים הוא שיחק בליגה השנייה ועכשיו הוא מצטרף לריאל מדריד", אמר לפני יומיים מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן על מנדי. "הוא יכול לשחק בשני האגפים וההתקדמות שלו מדהימה".

מדובר, כאמור, בהחתמה החמישית שמבצעת ריאל מדריד בקיץ הזה. כעת לזידאן יש לא פחות מ-38 שחקנים בסגל (כולל שחקני משנה וכאלה שחזרו מהשאלה), והמספר הזה עשוי לצמוח לאור הדיווחים על הצטרפות אפשרית של פול פוגבה, כריסטיאן אריקסן ורובן דיאס. כרגע, השחקן היחיד שהורשה לעזוב הוא אוסקר רודריגס, שיושאל ללגאנס. ברשימת השחקנים שעשויים לעזוב, בין אם בהשאלה או לא, ניתן למצוא, בין היתר, את גארת' בייל, קיילור נבאס, איסקו, לוקאס ואסקס, בורחה מאויראל, חאמס רודריגס, מרטין אודגור, ראול דה תומאס, מתאו קובאצ'יץ' ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully