וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כך בישל זידאן את עסקת אדן הזאר לריאל מדריד": הפרידה מצ'לסי, והסכום שיגדל

אדן הזאר נפרד מאוהדי צ'לסי במכתב מרגש, באנגליה טוענים שסכום ההעברה יעבור את זה של אמבפה, בספרד מנתחים את המהלך הגדול שבישל זידאן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההסתבכות של ניימאר

אחרי שנחתמה עסקת הענק ששלחה אותו לריאל מדריד, אדן הזאר נפרד מאוהדי צ'לסי. הבלאנקוס שילמו 100 מיליון יורו לצ'לסי על הבלגי המצוין, שחתם לחמש שנים כדי להשלים את המעבר הגדול והמסקרן של הקיץ, אבל על פי הדיווחים, הסכום שריאל תשלם עשוי להגיע ל-150 מיליון ליש"ט (כ-168 מיליון יורו) ולהפוך את עסקת הזאר ליקרה יותר מזו של פריס סן ז'רמן על קיליאן אמבפה. על פי הדיווחים בספרד, שווי העסקה (כולל הבונוסים) נמוך יותר, ויכול להגיע ל-150 מיליון יורו. הזאר צפוי להרוויח בריאל מדריד 450 אלף יורו בשבוע. גובה הבונוסים ייקבע על פי מספר הישגים - חלקם אלמנטריים ודי מובטחים (מספר הופעות ומספר שערים) וחלקם מורכבים יותר (זכייה של הזאר בכדור הזהב, לדוגמה).

עוד בנושא:

ריאל מדריד הודיעה: אדן הזאר חתם לחמש שנים
העברות בעולם, 7.6: ליברפול ואינטר נאבקות על ניקולא פפה, ראביו יישאר בפ.ס.ז'?
ברזיל תומכת בניימאר, המתלוננת: "אתה לא אלוהים, הצדק ייעשה"

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר (אילוסטרציה). אילוסטרציה, אתר רשמי
שחקן ריאל מדריד אדן הזאר (אילוסטרציה)/אתר רשמי, אילוסטרציה

"אני מקווה שאתם מבינים שהייתי חייב לרדוף אחר הפרק הבא שלי", כתב הזאר בדברי הפרידה שלו מאוהדי צ'לסי, "בדיוק כמו שכל אחד ואחד מכם היה עושה אילו הייתה לו אפשרות להגשים את חלומו. לעזוב את צ'לסי זה אחת ההחלטות הקשות שהייתי צריך לקחת בקריירה שלי. עכשיו כשזה קורה, אני רוצה להבהיר רק דבר אחד: אהבתי כל רגע בצ'לסי, ולא שקלתי ולו לרגע לעזוב למועדון אחר. גם כשלא שיחקנו טוב, ניסיתי לעשות את המיטב, תודות לתמיכה המדהימה שלכם. רוח הלחימה הזאת, התשוקה וחוסר היכולת להיכנע זה חלק מהתרבות פה בצ'לסי, וזה נוגע בך ישר.

"תמיד תמכתם בי ועודדתם אותי לשחק את הכדורגל שלי, ואני מקווה שאתם נהניתם כמו שאני נהניתי. יהיה לכם תמיד מקום מיוחד אצלי, ותמיד אבדוק ראשון את התוצאות של צ'לסי. אני מקווה שנוגרל לשחק ביחד בעונה הבאה בליגת האלופות כדי שנוכל להיפגש שוב. אני רוצה להודות לבעלים, מר אברמוביץ', שעזר לי להגשים שני חלומות: אחד, להיות שחקן צ'לסי, והיום את השני, להפוך לשחקן ריאל מדריד".

במדריד ניתחו את המעבר, וב"אס" הסבירו: "כך זידאן בישל את ההחתמה של הזאר". על פי הדיווח, "בהחתמה של הזאר, זידאן השלים משימה שהוא עבד עליה עשור... מאז 2009 הוא המליץ למועדון להחתים את הבלגי, שתמיד הלהיב אותו. הוא החשיב אותו תמיד כגלאקטיקו... ב-2010, כשהזאר היה רק בן 19, זידאן אמר שכדאי לקנות אותו, אבל ההמלצה לא התקבלה. הזאר הפך לשחקן הכי טוב בצרפת, ונרכש על ידי צ'לסי. מאז הזאר נכנס למרכז הזירה במדי צ'לסי, וזידאן, בתפקידיו השונים במערכת בריאל, לא הפסיק לרצות אותו. הוא טען שוב ושוב, 'אחרי מסי ורונאלדו, יש רק את הזאר'. ריאל לא הצליחה לקנות אותו, אבל עכשיו, אחרי שזיזו חזר לתפקיד המאמן לקבוצה במשבר, לצרפתי היה יותר כוח: הבקשה הברורה שלו, שלא ניתנת למשא ומתן - הייתה הזאר. וכך, עשור אחרי שהמליץ עליו לראשונה, אחרי שניסה שוב ושוב, זיזו סוף סוף הביא את הזאר לריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully