וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: אדן הזאר חתם לחמש שנים

רכש גדול ראשון לאימפריה המתחדשת של זינדין זידאן: כוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה מצטרף לבלאנקוס שישלמו עבורו כ-100 מיליון יורו. יוצג ביום חמישי בסנטיאגו ברנבאו

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד הודיעה היום (שישי) על החתמתו של אדן הזאר, הכוכב הגדול של צ'לסי ונבחרת בלגיה. אחרי שתנאיו האישיים של הבלגי סוכמו כבר מזמן, ראשי הבלאנקוס נפגשו בלונדון עם ראשי הבלוז וסגרו את דמי ההעברה: כ-100 מיליון יורו שייכנסו לקופת צ'לסי שכזכור לא יכולה לרכוש שחקנים בשל עונש שהוטל עליה על ידי אופ"א. הזאר יוצג ביום חמישי באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, אחרי שישלים את הבדיקות הרפואיות.

מרינה גרנובסקאיה, יושבת הראש של צ'לסי: "על אף שזה בעצב רב, אנו נפרדים מאדן, הבהרנו לו ללא כל ספק שהמועדון רוצה שיישאר, אך אנחנו מקבלים את ההחלטה שהוא קיבל לחפש אתגר חדש, ולהגשים את חלום ילדותו לשחק בריאל מדריד. הזיכרונות שהוא מותיר במועדון הזה לא ייעלמו. הוא סיפק לכל מי שצפה בצ'לסי הנאה גדולה ותרומה ווינרית, ועל כך אנחנו מודים לאדן עד מאוד. הוא היה מקצוען ושימש דוגמה, אדם נהדר שכיף גדול לעבוד איתו. אנחנו מצפים בקוצר רוח לקבלו בחזרה בסטמפורד ברידג' בעתיד".

הזאר, 28, שחתם לחמש שנים במועדון הפאר הספרדי, היה על הכוונת של ריאל מדריד במשך תקופה ארוכה וכבר אחרי המונדיאל בקיץ הקודם הוא רמז שהוא רוצה לעבור אליה. הזאר הוא הבלגי השני שמגיע לקבוצה ויחבור לשוער הנבחרת טיבו קורטואה.

הזאר, שהפך לכוכב גדול בליל אותה הוא הוליך לאליפות, סיים את עונתו השביעית במדי צ'לסי. הוא כבש 16 שערי ליגה העונה והוליך את קבוצתו לזכייה בליגה האירופית עם צמד ובישול ב-1:4 בגמר מול ארסנל. גם במונדיאל בקיץ הקודם הוא היה אחד המצטיינים והוליך את בלגיה שלו עד למקום השלישי ברוסיה. כעת ריאל מדריד תהיה זו שתהנה מהיהלום הבלגי, שלבטח לא יהיה הרכש האחרון שעושה פלורנטינו פרס הקיץ.

אדן הזאר שחקן צ'לסי. GettyImages
מגשים חלום. אדן הזאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully