וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.6: ליברפול ואינטר נאבקות על ניקולא פפה, ראביו יישאר בפ.ס.ז'?

האדומים העבירו הילוך במירוץ לרכישת החלוץ, הקשר עשוי לבצע פניית פרסה, ססניון יעזוב את פולהאם, קאנסלו מתקרב לסיטי

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית על סיכום עם סוונסי בנוגע להעברתו של שחקן נבחרת ויילס דניאל ג'יימס.

* אנטוניו ולנסיה ואנדר הררה שוחררו רשמית ממנצ'סטר יונייטד, בנוסף למספר שחקנים צעירים. לחואן מאטה יוצע חוזה חדש.

* בולוניה מימשה את אופציית הרכישה של הקשר רוברטו סוריאנו ושילמה עליו 7.5 מיליון יורו לויאריאל. האיטלקי בן ה-28 שיחק ברוסובלו בחצי העונה האחרונה כמושאל.

שמועות

* על פי "לאקיפ", ליברפול צפויה להעביר הילוך בניסיונה לרכוש מליל את כוכבה ניקולא פפה, ומוכנה לשלם את 70 מיליון היורו שהצרפתים דורשים. גם אינטר מביעה עניין.

* ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שנשיא לאציו נפגש עם נשיא אינטר בנוגע לסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. לאציו דורשת 100 מיליון יורו עבורו.

* ריאן ססניון הודיע לפולהאם שלא יאריך את חוזהו. טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד עוקבות בעניין.

* על פי דיווח בצרפת, אדריאן ראביו עשוי להישאר בפריס סן ז'רמן בעקבות מינויו של לאונרדו כמנהל המקצועי.

* רשת ABC מדווחת שפריס סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם ריאל מדריד על רכישתו של קיילור נבאס. שוער נבחרת קוסטה ריקה (32) יגיע תמורת סכום שנע בין 20 ל-25 מיליון יורו, וירוויח 7 מיליון יורו לעונה. הוא צפוי להיות השוער הראשון של הפריסאים.

* מעבר לשמות הגדולים, בריאל מדריד חושבים גם על העתיד ואחד השמות שמככבים ברשימה הוא אלברטו סורו. הפליימייקר בן ה-20 של ריאל סראגוסה נמצא תחת מעקב של הבלאנקוס, שכבר ניהלו שיחות ראשוניות עם המועדון. גם איינטרכט פרנקפורט הגרמנית שוקלת לרכוש אותו.

* ז'ואאו קאנסלו ממשיך להתקרב למנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה מחזרת כבר שבועות ארוכים אחרי הפורטוגלי הבינלאומי ולפי הדיווחים, יובנטוס תסכים למכור אותו תמורת כ-50 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס מוכנה להציע כ-20 מיליון יורו על בלם ליל, גבריאל מגליאס. הברזילאי בן ה-21 עלה לצרפתים 3 מיליון יורו כשהוא הגיע מאבאי בינואר 2017.

* האם אחרי שמכרה את לוקה יוביץ', פרנקפורט תאבד עוד כוכב מהחלק הקדמי? אינטר מגלה עניין הולך וגובר באנטה רביץ', שכבש העונה 10 שערים בכל המסגרות.

שוער ריאל מדריד קיילור נבאס. AP
בדרך לפריס. קיילור נבאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully