וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה יוביץ' הוצג בריאל מדריד: "אני הילד הכי שמח בעולם"

החלוץ הסרבי שהגיע מאיינטרכט פרנקפורט חתם רשמית על חוזהו והוצג בסנטיאגו ברנבאו: "משוכנע שביצעתי את ההחלטה הטובה בקריירה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההסתבכות של ניימאר

לוקה יוביץ', החלוץ החדש של ריאל מדריד, הוצג היום (רביעי) בפני הקהל המקומי בסנטיאגו ברנבאו. הסרבי בן ה-21, שנרכש בתחילת החודש תמורת הסכום המוערך בכ-70 מיליון יורו מאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית, חתם על חוזה לשש שנים במועדון אחרי שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות. "אני הילד הכי שמח בעולם, הגשמתי חלום", אמר הסרבי הצעיר בהצגתו. "אני משוכנע שביצעתי את ההחלטה הטובה בקריירה שלי. אני אעבוד קשה בשביל המועדון והמטרה היא כמובן לזכות בכמה שיותר תארים".

גם הנשיא, פלורנטינו פרס, דיבר בהצגתו של החלוץ ואמר: "אנחנו מתחילים פרויקט חדש. אני מברך את לוקה יוביץ' על הצטרפותו. הוא חלם לשחק בריאל מדריד, והיום הקריירה שלו כאן מתחילה". פרס פנה לאחר מכן ליוביץ' ואמר לו: "אני מודה לך על שבחרת בחולצה שלנו ורצית להיות חלק מהמועדון הגדול ביותר בעולם. אני מברך אותך למדריד, הבית החדש שלך".

יוביץ' חווה עונת פריצה נהדרת במדי פרנקפורט וכבש במדיה 27 שערים ב-48 משחקים בעונה החולפת (מתוכם עשרה שערים בליגה האירופית). הוא היה הרכש השלישי הקיץ של ריאל מדריד, אחרי רכישת רודריגו (החלוץ הברזילאי בן ה-18 שהגיע מסנטוס) ואדר מיליטאו (הבלם שהגיע מפורטו). כידוע, לאחר מכן הבלאנקוס גם השלימו את החתמתו של אדן הזאר מצ'לסי.

שחקן ריאל מדריד לוקה יוביץ'. רויטרס
לוקה יוביץ' בהצגתו/רויטרס
שחקן ריאל מדריד לוקה יוביץ' עם הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
לוקה יוביץ' עם הנשיא פלורנטינו פרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully