וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אתלטיקו מדריד אישר: "אנטואן גריזמן יעבור לברצלונה"

עסקת הענק קרובה מתמיד להיסגר לאחר שמיגל אנחל גיל מרין אישר: "ידעתי מאז מרץ לאן הוא הולך לעבור". הקטלאנים מתכננים מכירת חיסול

יוטיוב

מאז הודיע רשמית כי החליט לצאת לדרך חדשה, נדמה היה שכוכב אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן ינחת בסופו של דבר בברצלונה. הערב (רביעי) אישר מנכ"ל הקולצ'ונרוס מיגל אנחל גיל מרין כי כך יהיה: "ברור לי לגמרי איפה גריזמן הולך לשחק, וזה היה ברור לי מאז מרץ - הוא הולך לברצלונה".

הדברים של הנשיא הפתיעו את התקשורת הספרדית, שכן החליט להעלות בעצמו את הנושא בראיון שהעניק לתחנת רדיו בספרד. לטענתו, החלוץ הצרפתי כבר פחות או יותר סגר את החוזה שלו עם הקטלאנים לפני כשלושה חודשים, לפני משחק חוץ של הקולצ'ונרוס בקאמפ נואו. ברצלונה תשלם על התענוג 120 מיליון יורו - סעיף השחרור של הכוכב בקיץ הזה, שעתיד היה לצמוח ל-200 מיליון יורו החל מהקיץ הבא.

"צריך סבלנות, זה יקרה בקרוב", אמר גריזמן על עתידו לאחר ה-0:4 של נבחרת צרפת על אנדורה. "אני רוצה יותר מכולם להחליט על עתידי, אבל צריך לחכות קצת. אני לא יודע אם אישאר בספרד, תוך שבועיים בערך נדע. אני רוצה לשחק כדורגל וליהנות".

עוד בנושא:

ריאל מדריד החתימה את פרלאן מנדי לשש שנים
לוקה יוביץ' הוצג בריאל מדריד: "אני הילד הכי שמח בעולם"
"כך בישל זידאן את עסקת אדן הזאר לריאל מדריד": הפרידה מצ'לסי, והסכום שיגדל

אנטואן גריזמן שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
הולך ומתקרב. גריזמן/רויטרס

כדי לממן את הבאתו של הכוכב הצרפתי, כמו גם את רכישתו הצפויה של מתייס דה ליכט, מתכננת ברצלונה מכירת חיסול בקיץ הקרוב, מה שמכניס את מועדוני הפרמיירליג לכוננות שיא, כך לפי דיווחים בספרד ובאנגליה.

שלושה מהשמות היותר מעניינים שברצלונה תהיה מוכנה להיפרד מהם הקיץ הם פיליפה קוטיניו, איבן ראקיטיץ' וסמואל אוטיטי, כך מדווח ב"מארקה". שמות נוספים ברשימה כוללים את יספר סילסן, נלסון סמדו, אנדרה גומש, דניס סוארס ומלקום. קוטיניו, שנרכש על ידי ברצלונה בסכום עתק של 145 מיליון ליש"ט, לא ממש הרשים בעונת הבכורה שלו בקאמפ נואו וכרגע מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ופריס סן ז'רמן מעוניינות בו כשנראה שהאחרונה שביניהן היא הפייבוריטית לצרף אותו.

צ'לסי לא יכולה לצרף שחקנים בשל העונש שהושת עליה ובין כה לא הייתה מסוגלת להתמודד עם הצעות השכר של פ.ס.ז' בעוד מעבר ליונייטד - היריבה הגדולה והמושבעת של ליברפול, בה שיחק קוטיניו עד המעבר לבארסה - עלול להיות בעייתי בשל האווירה הקשה שייצור. השדים האדומים מעוניינים גם באיבן ראקיטיץ', אותו אולה גונאר סולשיאר מעריך מאוד והיה שמח לראות אצלו בקישור.

לפי הדיווחים מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה מעוניין להשאיר את ראקיטיץ', אבל בהנהלה מוכנים לשמוע הצעות בכל הנוגע אליו. ראקיטיץ' בן ה-31 דיבר בעבר על הרצון שלו להישאר בספרד, אבל ברצלונה עשויה להיפרד ממנו. אנדרה גומש (אברטון) ודניס סוארס (ארסנל) בילו בהשאלות באנגליה בעונה שעברה ועשויים להצטרף לאנגליה באופן קבוע.

שלושה שחקנים נוספים שיעזבו בוודאות הם תומאס ורמאלן, ג'ייסון מוריו וקווין פרינס בואטנג. ורמאלן מסיים חוזה בעוד מוריו יחזור לוולנסיה אחרי תקופת השאלה.

עוד באותו נושא

ריאל מדריד החתימה את פרלאן מנדי לשש שנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully