וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון חוגגת: פרי רומז על פרישה, סימפסון חולם, טישמן מושווה לקלאתיס

11.6.2019 / 8:30

חגיגות בראשון לציון אחרי העלייה לגמר הפיינל פור. היו"ר הוותיק: "עוד צעד קטן ויהיה אפשר לפרוש". הסנטר שהצטיין: "ככל שאני מתבגר, רוצה לזכות במשהו". הגארד סחט מקבוצתו מחמאות: "שהיווני של מכבי יתמודד עכשיו עם היווני שלנו"

one

מכבי ראשון לציון העפילה אמש (שני) לגמר הפיינל פור בפעם השלישית בתולדותיה בזכות ניצחון 86:92 על הפועל ירושלים בחצי הגמר. הקבוצה של גיא גודס, שהגיע לגמר בפעם הראשונה כמאמן אחרי ארבעה הפסדים בחצי הגמר, מחקה פיגור 11 במהלך הרבע השלישי, כשהיא יוצאת מאותה הנקודה לריצת 20:37 בדרך לניצחון הגדול.

חתן השמחה אמש היה היו"ר יצחק פרי, הבן אדם שפיטר העונה את צביקה שרף בפתיחת העונה וחשש מאוד מירידת ליגה של קבוצתו, ובכל זאת מסיים עם גמר שלישי בעונה כמעט היסטורית. "הקבוצה שיחקה והפגינה אופי, היינו בפיגור 11 נגד ירושלים, ולנצח ב-6 הפרש, זה מראה על קבוצה עם אופי", אמר פרי הצוהל לעיתונאים בסיום, "צוות מאמנים ענק ושחקנים טובים. את מונרו כבר הזכרתי? עוד לא אמרתי מונרו, נכון? גיא גודס הוא מאמן ענק. אמרתי את זה גם אחרי המשחק האחרון נגד חולון, וגם היום, הוא מנהל את המשחק בשקט, אפילו אני לא מצליח להפריע לו, זה תכונה מדהימה. זו השנה הכי טובה של טישמן מאז שהוא עלה לבוגרים, מפגין יכולת מדהימה. זכינו בגביע ווינר, הגענו לגמר הגביע, הגענו לגמר האליפות, עוד צעד אחד קטן ויהיה אפשר לפרוש".

עוד בנושא
מכבי תל אביב ניצחה 83:85 את הפועל אילת ועלתה לגמר הפיינל פור
ספרופולוס: "אנחנו משחקים פיינל פור גם בגביע וגם בליגה, אני לא מבין"
מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל ירושלים 86:92 ועלתה לגמר הפיינל פור
גודס: "אנחנו 40 דקות מהלא ייאמן". קטש: "אליפות צריכה להיות מוכרעת בסדרות"

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. יוסי ציפקיס
עוד אחד למנאייק. מונרו/יוסי ציפקיס
מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. יוסי ציפקיס
מתעלם מפרי, בקטע טוב. גודס/יוסי ציפקיס

גיבור הניצחון של ראשון לציון היה דיימון סימפסון. הסנטר רשם משחק מפלצתי עם 28 נקודות ושיא פיינל פור של 20 ריבאונדים. "ירושלים קבוצה נהדרת, זה לא היה משחק קל, זה היה פיזי, יש להם כל כך הרבה שחקנים גדולים, היינו ממש עייפים בסיום המשחק, אבל אני מודה לשחקנים שמשחקים סביבי", אמר הסנטר בסיום, "לא שמתי לב לירושלים יותר מדי, אני חושב ששיחקנו ממש חזק וביצענו כמו שצריך. אין ספק שהפלייאוף דורש מכולם להרים את רמת המשחק".

סימפסון הודה ש"ככל שאני מתבגר אני יותר רוצה לזכות במשהו, ואין ספק שזה מה שאני מראה על המגרש. כולם פה עובדים ממש קשה, זו קבוצה שכולם משחקים טוב, ואפילו אלכס ואיתי לא שיחקו כמו שהם יודעים. אנחנו בהחלט רוצים לזכות באליפות".

מי שהמשיך את התקופה המצוינת שלו הוא נמרוד טישמן. הגארד, שכזכור את העונה שעברה העביר בליגה הלאומית ואת העונה הזאת פתח בקצה הספסל של ראשון לציון, ממשיך כרכז הבכיר של ראשון לציון עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים. הכתומים הודו אמש כי חלק מתוכנית המשחק הייתה לנצל את היתרון המשמעותי של טישמן על תמיר בלאט, ואכן ניצלו זאת למשחק מרשים בפיק אנד רול שהפעיל את דיימון סימפסון. "טישמן לא רק נראה כמו גארד יווני, בפלייאוף הוא משחק כמו ספאנוליס וקלאתיס", אמר אחד מאנשי ראשון לציון עם חיוך גדול, "עכשיו שהיווני של מכבי יעצור את היווני שלנו".

שחקן מכבי ראשון לציון אדם אריאל. יוסי ציפקיס
קבוצה של מאני טיים. אריאל/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי ראשון לציון עוז בלייזר, דיימון סימפסון. יוסי ציפקיס
הנה, זה מגיע. סימפסון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully