וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו משחקים פיינל פור גם בגביע וגם בליגה, אני לא מבין"

10.6.2019 / 21:55

לאחר העליה הדרמטית לגמר ("יכולנו לשחק טוב יותר"), מאמן מכבי תל אביב שוב ביקר את השיטה. דרוקר: "היינו מרחק זריקה מהגמר"

ONE

זה היה קשה, קשה מהצפוי, אבל בסופו של דבר שרדה מכבי תל אביב, ניצחה את הפועל אילת 83:85 ועלתה לגמר הפיינל פור. "זה היה משחק מאוד מעניין, חצי גמר אמיתי", סיכם יאניס ספרופולוס. "אני רוצה לברך את השחקנים שלנו על הניצחון, הדבר הכי חשוב עכשיו זה לנצח משחקים. יכולנו לשחק טוב יותר, אבל המשחקים האלה הם מאוד פתוחים, כל הקבוצות מגיעות לכאן ורחוקות ניצחון אחד מהגמר וניצחון אחד מהתואר. לאורך רוב המשחק שלטנו, אבל זה היה משחק עם הרבה עצבים ולא עם כדורסל טוב".

המאמן היווני הוסיף וניתח את ההתמודדות: "היה לנו פעמיים יתרון של 7-8 נקודות, אבל בשלב הזה, כשאנחנו צריכים להיות יותר נחושים לגמור את המשחק, לא הצלחנו ונתנו להם את ההזדמנות לחזור. בסוף זה היה פתוח. אנחנו צריכים להופיע במצבים מלחיצים כאלה. אני כל כך הרבה שנים במקצוע הזה, צריך לקבל את ההחלטות הנכונות, לפעמים הן מביאות אותך למטרה, ולפעמים זה לא מגיע. היום קיבלנו החלטות טובות, גם השחקנים. כשאתה מוביל את הטבלה במשך 33 מחזורים ואתה מגיע למשחק אחד, אז ברור שנהיה מתוחים. אנחנו משחקים פיינל פור גם בגביע וגם בליגה, אני לא מבין".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הכי חשוב לנצח. ספרופולוס/יוסי ציפקיס

מנגד, שרון דרוקר היה גאה בשחקניו, אבל כאב את פספוס ההזדמנות: "המטרה שלנו כלקח ממשחקים קודמים היתה להוריד את הקצב, אנחנו לא יכולים לנצח אותם ב-100:100, זה לא טוב. בגלל זה הצלחנו לחזור למשחק. ראיתם קבוצה מיוחדת על המגרש, קבוצה מיוחדת כל השנה. מעבר למה שעברנו, ראיתם קבוצה אינטיליגנטית, קבוצה שהיא ביחד גם מחוץ למגרש, זה הכי יפה בכדורסל. עשינו את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי להיות פה, והיינו מרחק זריקה אחת מגמר. אנחנו הולכים כל אחד למקומות שלו, וזהו".

על איבוד הכדור המכריע של אבי בן שימול אמר המאמן: "אבי אוהב לקחת אחריות על הדברים שלו, הוא נתן לנו כל כך הרבה העונה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה 83:85 את הפועל אילת ועלתה לגמר הפיינל פור

לכתבה המלאה
שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
"אנחנו קבוצה מיוחדת". דרוקר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully