וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב עקצו את הפועל ירושלים: "זו הקבוצה הטובה בליגה?"

11.6.2019 / 6:08

הצהובים חגגו את הדחת הירושלמים, אך בקבוצה מודאגים מהיכולת נגד אילת. ביקורת על קיין, ווילבקין: "לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו". במועדון מגבים את ספרופולוס: "יש תסכול מהשיטה הלא ספורטיבית"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל אילת

מכבי תל אביב העפילה אמש (שני) לגמר הפיינל פור בזכות ניצחון דרמטי 83:85 על הפועל אילת בחצי הגמר. הקבוצה של יאניס ספרופולוס הוליכה לאורך כל המשחק בפערים קטנים, וידעה ברגעי ההכרעה לשמור על היתרון למרות הזדמנות גדולה של אילת לנצח את המשחק סמוך לסיום. כעת היא תנסה לשמור על תואר האליפות במשחק הגמר מול מכבי ראשון לציון ביום חמישי.

סקוטי ווילבקין הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 21 נקודות, מתוכן 8 נקודות ב-4 הדקות האחרונות של המשחק, "זה היה משחק מכוער, משחק עם מלחמה, הרבה עבירות", אמר ווילבקין. "לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו התקפית, אבל עשינו עבודה טובה בתוכנית המשחק ההגנתית. הם ערבבו הגנות, היה לנו קשה להיכנס לקצב התקפית, הפיק אנד רול שלנו קצת נתקע והיו יותר מהלכים של אחד על אחד".

עוד בנושא

צפו במכבי תל אביב מנצחת 83:85 את הפועל אילת בחצי גמר הפיינל פור
ספרופולוס: "אנחנו משחקים פיינל פור גם בגביע וגם בליגה, אני לא מבין"
קטש כעס אחרי ההדחה של ירושלים: "אליפות צריכה הכרעה בסדרות"

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"זה היה משחק מכוער". סקוטי ווילבקין/יוסי ציפקיס

אנשי הקבוצה שידרו לחץ גדול מאוד במהלך המשחק, שחלחל גם לפרקט. דיאנדרה קיין הרבה לשוחח עם השופטים ואף ירד במהלך הרבע השני לחדר ההלבשה כשג'רמי פארגו שלא התלבש רץ אחריו כדי להרגיע אותו. בסיום גיבו במועדון את הביקורת של ספרופולוס על שיטת הפיינל פור ואמרו: "לא היינו רחוקים מלסיים את העונה, ובגלל זה התסכול מהשיטה הלא ספורטיבית הזאת".

במכבי תל אביב לא אהבו את איבוד הריכוז של קיין: "הוא אמור להיות זה שיעצור את הכוכב של הקבוצה היריבה, ואם הוא מסתבך בבעיית עבירות ולא מגיע רגוע למשחק, אז אנחנו בבעיה. המאמן אוהב אותו מאוד, אז הוא מקבל קרדיט, אבל אם במאני טיים הוא מתפזר, זה בעייתי".

עוד באותו נושא

יאניס ספרופולוס: "אנחנו משחקים פיינל פור גם בגביע וגם בליגה, אני לא מבין"

לכתבה המלאה
דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב מול ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
"אם הוא לא מגיע רגוע אנחנו בבעיה". דיאנדרה קיין/יוסי ציפקיס

עם סיום חצי הגמר השני, בו הפתיעה מכבי ראשון לציון את הפועל ירושלים, ירדו שחקני מכבי תל אביב מחויכים מאוד מהפרקט. אחד השחקנים אף הוסיף ביציאה מההיכל: "כל מי שאמר שהם הקבוצה הכי טובה בליגה, או שחולון הכי טובה בארץ, רואה שהם לא הגיעו עד הסוף ואנחנו כן. זה מראה הכל. הקבוצה הכי טובה בליגה צריכה להגיע גם לגמר".

כמו בשנה שעברה, מכירת הכרטיסים לגמר הפיינל פור תתאפשר בשלב הראשון רק למי שכבר חידש את המנוי לעונת 2019/20, מה שגורם לכעס אצל לא מעט אוהדים של הקבוצה שעדיין לא חידשו את מנויים וטוענים כי מופעל עליהם לחץ לא הוגן. במועדון מקווים כי ארגון ה"קייט" שהחרים את חצי הגמר, יגיע לתמוך בקבוצה בגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully