וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההכרזה על חרם: אוהדי מכבי תל אביב רכשו את כל הכרטיסים לחצי הגמר

10.6.2019 / 7:46

2,400 הכרטיסים שהוקצו לצהובים לחצי גמר הפיינל פור מול אילת (19:00, ספורט 5) אזלו. ווילבקין בטוח: גם לאילת יש מה להפסיד

one

מכבי תל אביב תפגוש את הפועל אילת (19:00, ספורט 5) בחצי גמר הפיינל פור והגארד המוביל נותן הרבה כבוד ליריבה: "הם רוצים לזכות באליפות בדיוק כמונו". למרות החרמת ארגון האוהדים, נמכרו כל הכרטיסים שהוקצו לצהובים

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שני, 19:00, ספורט 5) את הפועל אילת בחצי גמר הפיינל פור ביד אליהו ותנסה להבטיח מקום בגמר שנה שנייה ברצף. הצהובים קיימו אמש את האימון המסכם באווירה טובה, כששחקני הקבוצה יוצאים מיד אליהו עם תחושה שאפשר להשלים עונה ללא הפסדים מול אחת הקבוצות החזקות בליגה.

ג'רמי פארגו, שלא התלבש בשניים משלושת המשחקים בסדרה נגד הפועל תל אביב, לא יתלבש שוב.

עוד בנושא

הפועל אילת חולמת על הפתעה, מייקל רול משוכנע: "זה תלוי בנו"
בירושלים בטוחים בעצמם: "יודעים איך להביא את עצמנו במשחקים כאלה"
כבר לא רק נייס גיא: המהפך של גיא גודס במכבי ראשון לציון

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. יוסי ציפקיס
עדיין לא חושב על הגמר. ווילבקין/יוסי ציפקיס

"אנחנו צריכים להיות אגרסיביים מהפתיחה", אמר סקוטי ווילבקין לקראת המשחק הערב, "אסור שניתן לקבוצה השנייה לשחק יותר חזק מאיתנו ועם יותר תשוקה. לאילת יש כמה שחקנים מרכזיים שמבצעים את רוב התרגילים שלהם, אנחנו נצטרך לעצור אותם, כי כשהם נכנסים לעניינים, כל הקבוצה שלהם נכנסת לעניינים. נצטרך לעצור את מי שמנהל להם את המשחק. לאילת יש מה להפסיד, הם רוצים לזכות באליפות בדיוק כמונו, יש להם את ההזדמנות להיות בפיינל פור, ואני לא חושב שהם יבואו לבזבז את ההזדמנות הזאת".

על חשיבותו של אלייז'ה בריאנט לאילת הוסיף ווילבקין: "אלייז'ה בריאנט שחקן טוב מאוד. אני לא אשמור עליו, אבל נצטרך להאט אותו כמה שיותר, למנוע ממנו להגיע לקשת השלוש שזה מה שהוא עושה הכי טוב, במשחק המעבר לא לתת לו להיכנס לעניינים. הוא יודע, וכל אילת יודעת שקיין ישמור עליו, ואני מקווה שיעשה עבודה טובה".

לבסוף התייחס הגארד של הצהובים, שחתום גם לעונה הבאה, על המחשבה על גמר אפשרי נגד הפועל ירושלים: "גמר נגד ירושלים או ראשון יושב לי בראש, אבל אני לא ממש חושב על זה כי אני יודע שלא יהיה משחק קל נגד אילת".

למרות הכרזת ארגון האוהדים של מכבי תל אביב כי יחרים את משחקי הפיינל פור, נרכשו כל 2,400 הכרטיסים שהוקצו לקבוצה על ידי מנהלת הליגה. במכבי העריכו שייתכן שאפילו יותר אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה, וכי לפחות בחצי הגמר הראשון תהיה להם אווירה ביתית ביד אליהו.

עוד באותו נושא

הפועל אילת חולמת על הפתעה, מייקל רול משוכנע: "זה תלוי בנו"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד הפיינל פור. דני מרון
הכרטיסים אזלו, למרות הכל. אוהדי מכבי תל אביב מוחים/דני מרון

ראיון עם ניקולה וויצ'יץ' מתוך Fastbreak, התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully