וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים בטוחים בעצמם: "יודעים איך להביא את עצמנו במשחקים כאלה"

9.6.2019 / 20:40

הפועל ירושלים תפגוש את מכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור בשני (21:20, ספורט 5) ובר טימור רגוע: "אין לחץ אבל יש התרגשות". בראשון לציון לא מפחדים, קמרון לונג: "אם נאמין בעצמנו, נשווה את הרמה שלנו לירושלים"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל ירושלים להפועל באר שבע בפלייאוף

העולה השנייה לגמר פיינל פור 2018/19 בליגת העל תיקבע מחר (שני, 21:20, שידור ישיר בספורט 5) במשחק חצי הגמר השני בו יפגשו הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון. יהיה זה המשחק השישי בין הקבוצות העונה, אחרי שנפגשו בכל מפעל אפשרי. בגביע ווינר ניצחה ראשון לציון, בגמר גביע המדינה ניצחה ירושלים ובליגה ניצחה ירושלים פעמיים וראשון לציון פעם אחת.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. דני מרון
יחזור לסגל. ג'ייקובן בראון/דני מרון

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תנסה להעפיל לגמר אחרי שאשתקד הודחה בחצי גמר הפיינל פור על ידי הפועל חולון. ראשון לציון מנסה לחזור לגמר אחרי הפסקה של שלוש שנים מאז זכתה באליפות. שתי הקבוצות נפגשו 4 פעמים עד היום בפיינל פור כשמאזן עומד על 1:3 לטובת ירושלים, כשהניצחון היחיד של הכתומים הגיע בגמר של עונת 2015/16.

ירושלים מגיעה להתמודדות בכושר נהדר, אך אחרי 12 ימים ללא משחק. הקבוצה של עודד קטש הפסידה פעם אחת בלבד בתשעת המשחקים האחרונים שלה, אך תיאלץ להתמודד עם מעט חלודה במשחק גדול שכזה. הירושלמים לא הלבישו במהלך כל סדרת הפלייאוף את אותו סגל השחקנים, והפעם בחר המאמן לא להלביש את מלקולם גריפין וכריס ג'ונסון, כשדשון באטלר מקבל את המקום בסגל כמו גם ג'ייקובן בראון. בקבוצה מקווים כי יצליחו לשלוט בקצב כפי שעשו במשחקים האחרונים נגד ראשון לציון ולנעול מקום בגמר. כ-5,000 אדומים אמורים לתת לקבוצה אווירה ביתית מאוד.

"ראשון היא קבוצה מצוינת, שיחקתי מולם הרבה פעמים השנה בכל מיני סיטואציות, אבל עשינו הכנה טובה, היה לנו הרבה זמן להתכונן, עברנו על כל הדברים שאנחנו צריכים לדעת, אני חושב שאנחנו מוכנים", אמר בר טימור לקראת המשחק, "ברמה המנטאלית אנחנו יודעים שזה משחק אחד, אז זה באמת הכול או כלום. אני חושב שכולנו עשינו סדרה טובה ברבע גמר מול באר שבע וכולנו שיחקנו טוב, אני מקווה שנמשיך ככה ונצליח לעמוד במשימה שלנו. אני לא יודע אם יש לחץ, אבל יש התרגשות, זה דבר טבעי, נבוא מאוד מרוגשים כי זה באמת מעמד שהוא מחייב. אני חושב שכל אחד בקריירה שלו הגיע לכל מיני סיטואציות, אם זה פיינל פור בישראל, או במקום אחר או במשחקים דומים, ראינו איך כולנו הגענו לחצי גמר גביע המדינה, אני חושב שכולנו יודעים איך להביא את עצמנו לרגעים האלה, אנחנו לא צריכים טיפים, אנחנו מוכנים ויהיה בסדר".

שחקן מכבי ראשון לציון קמרון לונג. יוסי ציפקיס
ראשון לציון רוצה להגיע הכי רחוק. קמרון לונג/יוסי ציפקיס

מכבי ראשון לציון

בראשון לציון נתנו לשחקנים יומיים להתאושש מהסדרה הקשה נגד הפועל חולון וחזרו ביום חמישי שעבר לאימונים בתקווה למשוך את העונה עד יום חמישי. מד ההתרגשות אצל הכתומים מורגש בעיקר מסביב לקבוצה, כשאצל השחקנים, שרובם כבר שיחק בפיינל פור של ליגת העל וחלקם אף הגיע לגמר וזכה באליפות, האווירה קצת יותר רגועה. אחד המפתחות של ראשון לציון יהיה למנוע מירושלים לפתוח פערים משמעותיים במהלך המשחק, והם ינסו לעצור כמה שיותר את המומנטום של האדומים. כ-1,500 כתומים צפויים להגיע לתמוך בקבוצה.

קמרון לונג אמר: "אנחנו רוצים מאוד לנצח, הפסדנו להם כבר ואנחנו יודעים מול מי אנחנו משחקים. אבל גם אנחנו קבוצה מצוינת, נבוא עם הרבה אנרגיה כדי לטפל בעניינים. אנשים יגידו שזה שאנחנו כאן זה כבר הצלחה, אבל אני לא חושב על זה ככה. אני מנסה להגיע הכי רחוק שאני יכול. מקווה שזה לא הסוף שלנו העונה. מבחינת התקציב תמיד נהיה אנדרדוג - לא משנה אם זה נגד ירושלים או מכבי, אני יודע למה אנחנו מסוגלים, אנחנו יכולים להשוות את הרמה לירושלים אם נאמין בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully