וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת חולמת על הפתעה, מייקל רול משוכנע: "זה תלוי בנו"

9.6.2019 / 18:01

מכבי תל אביב והפועל אילת יפגשו בחצי גמר הפיינל פור בשני (19:00, ספורט 5). אלייז'ה בריאנט מאמין בקבוצתו: "מוכנים לאתגר". ג'רמי פארגו לא יתלבש אצל הצהובים, רול: "חיכינו לזה עשרה חודשים"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל אילת

משחקי חצי גמר הפיינל פור בליגת העל ייצאו מחר (שני, 19:00, שידור ישיר בספורט 5) לדרך עם חצי הגמר הראשון שיפגיש את מכבי תל אביב והפועל אילת. שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה, כשבכל אחד מהמשחקים ניצחו הצהובים - 70:83 בסיבוב הראשון באילת, 91:101 בסיבוב השני ביד אליהו ו-92:99 בסיבוב השלישי ביד אליהו.

שתי הקבוצות נפגשו בעבר בארבע סדרות לפלייאוף, כשמכבי תל אביב מנצחת בשלושה ואילת מנצחת בסדרה האחרונה בעונת 2014/15. הצהובים נעצרו בעבר שלוש פעמים בחצי גמר הפלייאוף והפיינל פור, כשמאז שמשוחק הפיינל פור הם הפסידו רק פעם אחת בחצי גמר הפיינל פור - בעונת 2016/17 למכבי חיפה. בפעם היחידה שאילת עלתה לגמר, היה זה דרך הפלייאוף, אחרי ניצחון על מכבי תל אביב, ולמעשה זו הופעה שנייה שלה בשיטה זו בחצי הגמר, כשבפעם הראשונה היא הפסידה להפועל ירושלים בחצי גמר 2015/16.

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול. יוסי ציפקיס
"זה הזמן לעשות את זה". מייקל רול/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה האימון המסכם שלה בשעות אחר הצהריים ביד אליהו עם סגל מלא ולעיני כל הנהלת הקבוצה. למעשה, היא תחזור לשחק מחר לאחר 11 ימים ללא כדורסל. במהלך הימים הללו הספיק המאמן יאניס ספרופולוס לתת מספר ימי מנוחה לשחקניו ולהתחיל הכנה מדוקדקת לאילת, כשהצהובים רוצים לכפות את סגנון המשחק שלהם, ובמקביל לעצור את נקודות המפתח במשחק של היריבה הדרומית.

במכבי שלחו אנשי סקאוטינג למשחקי הסדרה של אילת נגד נס ציונה וינסו להגיע כמה שיותר מוכנים. כפי שהוערך תחילה, מי שלא יתלבש יהיה ג'רמי פארגו. כאלפיים צהובים צפויים לדחוף את קבוצתם במשחק שהיה אמור להיות ביתי, אך יקבל גוון שונה בשל החרמת ארגון האוהדים של הקבוצה.

מייקל רול אמר: "היו לנו הרבה ימים להתכונן למשחק הזה, היו לנו כמה אימונים ממש חזקים אחרים שסיימנו את הסדרה הראשונה לשמור אותנו ברמה הגבוהה. חיכינו לזה עשרה חודשים, אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, אנחנו מדברים על כל מה שאנחנו רוצים לעשות, זה תלוי בנו לבצע את הכל כמו שצריך".

רול הוסיף: "זה לא משנה אם המנוחה טובה לנו או לא, זה המצב, אנחנו מחכים כבר כמה זמן, אבל היו לנו אימונים טובים. שמרנו על הקצב שלנו, אבל אנחנו משחקים נהדר, זה הזמן שלנו לעשות את זה.
יש לנו כמה דברים שאנחנו רוצים לעשות במשחק הזה, כל מי שיעלה על המגרש מחר הוא שחקן שמסוגל לנצח משחקים, אבל זאת עבודה של 40 דקות".

אלייז'ה בריאנט שחקן הפועל אילת. דני מרון
מוכן לאתגר. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

הפועל אילת

אילת, שתגיע למרכז רק בשעות אחר הצהריים, ערכה היום בשעות הצהריים המוקדמות את האימון המסכם שלה בעיר הדרומית, כשהנהלת הקבוצה ביקשה מהאוהדים לבוא ולתמוך בשחקנים באימון. באילת יודעים שמכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שעליהם לא גברו במהלך העונה, אך זה לא מונע מהם להגיע עם אמונה גדולה שהם הולכים להפתיע ולעלות לגמר נוסף. אחד המפתחות שעליו חזרו במועדון בימים האחרונים הוא למנוע ממכבי לפתח מומנטום, אם זה על ידי לקיחת החלטות נכונות בהתקפה, או עצירת ריצות בעבירות ופסקי זמן. בקבוצה מקווים כי כאלף אוהדים יגיעו לתמוך בהם במשחק.

"הייתה לנו עונה נהדרת עד עכשיו, וזו ההזדמנות שלנו לעשות את הצעד הבא קדימה", אמר אלייז'ה בריאנט לקראת המשחק, "ברור שמכבי היא קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים מאוד, נהיה מוכנים לאתגר ואנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה. המפתח זה להתמקד במה שאנחנו עושים כל העונה, לבטוח בתוכנית המשחק של המאמן, לבטוח בשחקנים שעל המגרש ולהשאר ביחד".

ג'יי פי טוקוטו הוסיף: "זאת הייתה עונה נהדרת במיוחד עם כל מה שעברנו במהלך העונה, עם הבעיות שנוצרו. שחקנים בקלות יכלו ללכת הביתה, אבל הם נשארו ונאבקו במשחקים קשים ומשחקים קלים יותר, נלחמו עם הפציעות. זה מראה על החברות שלנו, איך שאנחנו רואים אחד את השני מחוץ לפרקט זה איך שאנחנו רואים אחד את השני על הפרקט. זאת הקבוצה הכי טובה ששיחקתי בה עד היום. המפתחות זה לשחק את המשחק שלנו, במשחקים שניצחנו שיחקנו ביחד, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, נצטרך לשחק את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully