וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יל ואן דייק: "שמחים להחזיר למדינה אחרי שנים לא קלות"

בלם נבחרת ההולנד חגג את ה-1:3 על אנגליה והעלייה לגמר ליגת האומות. סטרלינג על השער שנפסל: "אולי יום אחד ה-VAR יעזור לנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליברפול חוגגת זכייה בליגת האלופות

"עשינו טעויות טפשיות", אמר ראחים סטרלינג בסיום המשחק בין אנגליה להולנד הערב (חמישי) בחצי גמר ליגת האומות וסיכם היטב את ההתרחשויות בגימראייש. האורנג' ניצחו 1:3 אחרי הארכה במשחק מלא טעויות הגנתיות בשני הצדדים. סטרלינג שהפעם לא בלט במדים הלאומיים, הוסיף: "אני חושב שבחלק מהמקרים נחלצנו מהלחץ של הולנד היטב. לקראת סיום המחצית השנייה גם היינו עדיפים, אבל ביצענו טעויות שברמות האלה מקבלים עליהן עונש. הם לחצו אותנו ואנחנו טעינו".

אנגליה הייתה קרובה לניצחון כשג'סי לינגארד המחליף כבש לקראת הסיום וקבע 1:2. השופט הצביע על נקודת האמצע, אבל התערבות של מערכת VAR הביאה לפסילת השער בטענה לנבדל. "אולי יום אחד ה-VAR יעזור לנו, אבל היום זה לא קרה", הוסיף סטרלינג, "היו כמה שחקנים חדשים הערב ואחרים היו חסרים. ניסינו לעשות הכל, אבל לא הצלחנו".

בצד המנצח, מאמן נבחרת הולנד רונאלד קומאן, חגג את ההעפלה לגמר בסיום: "זה נהדר להעפיל לגמר, זה מפעל מצוין שעוזר להתפתחות שלנו". על הגמר נגד פורטוגל אמר: "אנחנו יכולים לנצח. נתכונן כמו שצריך לכריסטיאנו רונאלדו". הבלם וירג'יל ואן דייק הוסיף: "שיחקנו מצוין, תחושת הניצחון הייתה מדהימה. זה גדול מאוד. היו להולנד שנים לא קלות, אז אנחנו שמחים להחזיר קצת שמחה למדינה".

עוד בנושא:

האוהדים האנגלים השתוללו והתפרעו בפורטוגל: "צריך לטפל בהם"
מאסטרקארד השעתה את קמפיין הפרסום בכיכובו של ניימאר
טוטנהאם החליטה: תג המחיר של כרסטיאן אריקסן - 113 מיליון יורו

שחקן נבחרת אנגליה, ראחים סטרלינג. רויטרס
על טעויות משלמים. ראחים סטרלינג מאוכזב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully