וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האומות: הולנד עלתה לגמר אחרי 1:3 מול אנגליה

מרכוס רשפורד כבש ראשון (32), אבל נגיחה של מתייס דה ליכט (73), שער עצמי של קייל ווקר (97) בתום מהלך מוזר מאוד ושער של קווינס פרומס אחרי עוד טעות איומה בהגנה (114) העניקו לאורנז' את הכרטיס לגמר, שם יפגשו את פורטוגל ביום ראשון

שחקני נבחרת הולנד. רויטרס
ההולנדים חוגגים עלייה לגמר/רויטרס

לאנגליה יש דור שחקנים כישרוני מאוד, על זה אין ויכוח. אבל אם גארת' סאות'גייט באמת רוצה להוביל את נבחרת שלושת האריות לזכייה בתואר גדול, הוא יצטרך לעבוד הרבה מאוד על משחק ההגנה. אמנם זו רק ליגת האומות, אבל הערב (חמישי) ההגנה האנגלית ביצעה אינספור טעויות שלא מתאימות לרמה הזו וסידרה להולנד ניצחון 1:3 בחצי הגמר וכרטיס למפגש עם פורטוגל באצטדיון דרגאו ביום ראשון בערב.

מרכוס רשפורד העלה את אנגליה ליתרון עם פנדל בדקה ה-32 אחרי טעות גדולה של מתייס דה ליכט. הבלם ההולנדי היה רע מאוד והרבה לטעות במחצית הראשונה, בה האנגלים היו טובים בהרבה והיו יכולים לכבוש שערים נוספים בזכות היצירתיות של ג'יידון סאנצ'ו והמהירות של מרכוס רשפורד. אבל אז הגיעה המחצית השנייה ואיתה היעלמות מוחלטת של אנגליה. ההגנה של סאות'גייט לא הגיעה למחצית הזו וג'ון סטונס, הארי מגווייר ושאר חבריהם ביצעו אינספור שטויות מיותרות לחלוטין. הולנד הצליחה לאזן בדקה ה-73 עם נגיחה של דה ליכט אחרי כיסוי לא טוב של קייל ווקר.

שער של ג'סי לינגארד המחליף בדקה ה-83 נפסל בשל נבדל אחרי שחדר הבקרה של ה-VAR הורה לשופט לפסול אותו. בהארכה ההגנה האנגלית הפכה מפארסה לטרגדיה. זה התחיל עם טעות איומה של ג'ון סטונס שהובילה לשער העצמי של קייל ווקר בדקה ה-97 ונמשך עם טעות גדולה לא פחות של רוס בארקלי, שפשוט מסר לממפיס דפאי. חלוץ ליון אמר תודה רבה, פרגן לקווינסי פרומס שמול שער ריק קבע את תוצאת המשחק על 1:3.

הרכב הולנד: יספר סילסן, דנזל דומפריס, וירג'יל ואן דייק, מתייס דה ליכט, דיילי בלינד, מארטן דה רון (דוני ואן דה בייק, 68), פרנקי דה יונג (קווין סטרוטמן, 114), ג'ורג'יניו ויינאלדום, סטיבן ברחוויין (דייבי פרופר, 91), ריאן באבל (קווינסי פרומס, 68), ממפיס דפאי.

הרכב אנגליה: ג'ורדן פיקפורד, קייל ווקר, ג'ון סטונס, הארי מגווייר, בן צ'ילוול, דקלן רייס (דלה עלי, 106), פביאן דלף (ג'ורדן הנדרסון, 77), רוס בארקלי, ראחים סטרלינג, ג'יידון סאנצ'ו (ג'סי לינגארד, 61), מרכוס רשפורד (הארי קיין, 46).

עוד בנושא:

האוהדים האנגלים התפרעו בפורטו, השליכו בקבוקים, חסמו כבישים והתעמתו עם שוטרים

מרכוס רשפורד שחקן נבחרת אנגליה עם הארי מגווייר. רויטרס
רשפורד חוגג עם מגווייר/רויטרס
מרכוס רשפורד שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
רשפורד נפצע והוחלף במחצית/GettyImages
הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה עם ג'ו גומז. רויטרס
קיין עם גומז על הספסל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully