וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו "מריחה דם", דריימונד גרין משוכנע שיזכה בתואר: "יהיה כיף"

דרייק עקץ, האוהדים חגגו ושרו את המנון קנדה באורקל ארנה והחלום מתקרב. קליי תומפסון צפוי לחזור למשחק 4, גרין חזה ארבעה ניצחונות רצופים: "כולם רוצים שנפסיד". סטפן קרי: "אי אפשר לחשוב שרק ההתקפה תביא לנו אליפות". כל התגובות, המספרים והציוצים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אוהדי טורונטו חוגגים ושרים את המנון קנדה באורקל ארנה

ללא קווין דוראנט, גולדן סטייט עוד הצליחה לשרוד. ללא קווין דוראנט, קליי תומפסון וקוון לוני, כנראה שבלתי אפשרי יהיה לזכות באליפות. הווריירס הפסידו הלילה (בין רביעי לחמישי) באורקל ארנה 123:109 לטורונטו, צנחו לפיגור 2:1 ואיבדו את יתרון הביתיות אותו גנבו במשחק השני. כעת כל העיניים נשואות אל עבר משחק 4 בלילה שבין שישי לשבת, כשעדיין לא ברור האם דוראנט או תומפסון יהיו כשירים לקחת בו חלק. "אדע יותר בהמשך", אמר KD כשנשאל על כך בסיום ההפסד הלילה. אשר לתומפסון, ההערכות הן שהאלופה לא לקחה סיכון ואפשרה לו לנוח כדי שיהיה כשיר להמשך הסדרה, ובפרט למשחק 4.

"לא רצינו להחמיר את הפציעה של קליי ואז הוא היה מחמיץ עוד משחקים", אמר סטיב קר. "אני מרגיש מאוד בנוח עם ההחלטה הזו, לא הייתי סולח לעצמי אם היינו מלבישים אותו והוא היה נפצע. אני גאה מאוד בשחקנים, הם שיחקו ממש חזק ונתנו כל מה שהיה להם, אבל פגשנו קבוצה טובה יותר. טורונטו שיחקה נהדר וכל הזמן קלעה קליעות מכריעות, הניצחון הזה מגיע לה. אני מקווה שביום שישי נקבל עוד כמה שחקנים, אבל הדבר העיקרי הוא שצריך לשחק טוב יותר וחייבים לשפר את ההגנה".

על ההופעה הנהדרת של הכוכב שלו, שקלע 47 נקודות שלא הספיקו, אמר המאמן: "סטף קרי היה מדהים, הוא עושה דברים שאני לא חושב שמישהו אי פעם עשה. הצורה בה הוא משחק, זורק, השילוב של יכולות הכדרור והקליעה שלו - זה מדהים לצפות בזה".

עוד בנושא:

טורונטו ניצחה את גולדן סטייט 109:123, עלתה ל-1:2 בגמר והשיבה את יתרון הביתיות
הארת שוליים: התופעה שמאחורי פריחת השחקנים המשלימים בגמר
דיווח בארה"ב: "קיירי אירווינג החליט להצטרף לברוקלין נטס"

על אף ההפסד, דריימונד גרין לא מאבד תקווה. להיפך. "ננצח את המשחק הבא, נחזור לטורונטו, ננצח את משחק 5, נחזור לאורקל ארנה ונחגוג. זמנים כיפיים מחכים לנו", אמר הפורוורד. "כולם רוצים לראות אותנו מפסידים, אני בטוח שאנשים שמחים מהפציעות שלנו. אנחנו מעדיפים שקליי ישחק בשארית הסדרה מאשר שהיה משחק היום וזה זה. אפשר לדבר בלי סוף על פציעות, אבל זה מה יש".

"כל פציעה בפלייאוף היא קשה, בעיקר אם היא לשחקן כמו קליי שהיה כל כך אמיד עד עכשיו", אמר קרי. "יכול להיות שזו סדרה שתגיע לשבעה משחקים והיה מסוכן לסכן אותו, אני מקווה שהוא יחזור למשחק 4. זה לא סוד שאנחנו סובלים מהרבה פציעות כרגע, אבל אנחנו צריכים להילחם. עשינו את זה היום, אנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל אהבתי את התחרותיות שלנו. אנחנו חסרים משהו כמו 50 נקודות של קווין וקליי, וננסה לעשות את ההתאמות. יהיה כיף. הם שיחקו טוב, בכל פעם שעשינו ריצה הם קלעו שלשה קשה או שמשהו אחר הלך לכיוון שלהם. אי אפשר לחשוב שרק ההתקפה תביא לנו אליפות".

עוד באותו נושא

טורונטו ניצחה את גולדן סטייט 109:123, עלתה ל-1:2 בגמר והשיבה את יתרון הביתיות

לכתבה המלאה

מנגד, על אף הניצחון הגדול, בטורונטו נשארים עם רגליים על הקרקע, "זה מרגיש טוב, עשינו עוד צעד אל עבר המטרה שלנו", אמר קוואי לאונרד, שהוליך שישה שחקנים בספרות כפולות עם 30 נקודות. "זה ניצחון חשוב מאוד, לא ידענו שקליי בחוץ עד כמה דקות לפני פתיחת המשחק. אנחנו רחוקים שני ניצחונות מהמטרה, נראה מה נעשה עם המומנטום הזה".

קייל לאורי, שהיה מצוין עם 23 נקודות ו-9 אסיסטים, הוסיף: "סטף היה מדהים, אבל עשינו את המוטל עלינו ומצאנו את הדרך לנצח. צריך להמשיך להתבסס על ההגנה שלנו ולא לדאוג למה שגולדן סטייט תעשה. ניר נרס כל הזמן דוחק בנו להשתפר ולהמשיך הלאה, אנחנו שומרים על קור רוח. המטרה שלנו כל העונה היתה להגיע לחודש יוני". בתחילת הרבע הרביעי זינק הרכז לכדור אבוד ונדחף על ידי אוהד גולדן סטייט. "אני מקווה שהוא לא יחזור יותר למשחקי NBA", אמר. "אין מקום לדברים כאלה".

דני גרין, שהשכיח לגמרי את בצורת הקליעה שלו מגמר המזרח, צלף שש שלשות ונראה כמו דני גרין הישן והטוב של סן אנטוניו. "היה לנו ערב קליעה נהדר, אבל אנחנו עדיין צריכים לשפר את ההגנה שלנו כי לא בטוח שבכל משחק נקלע ככה", התעקש, ועבר לשבח את המנהיג של הראפטורס. "אני כל כך אוהב לשחק עם קייל לאורי, הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שאני מקבל זריקות טובות. הדבר הכי גדול שהוא מביא לנו זה הגישה שלו, הוא בולדוג, ואנחנו אפילו לא צריכים שיקלע עם כל יתר השחקנים שיש לנו".

כריס בוש, שזכה באליפות עם מיאמי לאחר שכיכב במדי טורונטו בפתיחת הקריירה, שימש כפרשן ברשת TSN הקנדית. "אחד הדברים הכי קשים בגמר NBA הוא לנצח בחוץ", ניתח. "קוואי יהיה קוואי, הם צריכים עוד שחקנים שיעזרו וזה קרה. בגמר אתה מחפש כל יתרון אפשרי. אני חושב עכשיו, כשקליי ודוראנט פצועים, טורונטו מריחה דם. אני לא חושב שתומפסון ישחק במשחק הרביעי".

דרייק עוקץ את קליי תומפסון

המספרים

* נתחיל עם סטפן קרי. הכוכב הגדול קלע 47 נקודות - שיא קריירה בפלייאוף, וכמובן שגם בגמר.

* סטף קלע 25 נקודות במחצית הראשונה - הכי הרבה שלו במשחק גמר. יתר חבריו קלעו 27 נקודות בלבד.

* שאר שחקני החמישייה של הווריירס קלעו 36 נקודות במשותף - 11 פחות מקרי.

* כוכב גולדן סטייט ספר משחק פלייאוף תשיעי בקריירה עם 30 נקודות או יותר - מקום ראשון בהיסטוריה של המועדון, ואחד יותר מריק בארי.

* קליי תומפסון החמיץ משחק פלייאוף לראשונה בקריירה. בפעם האחרונה שהווריירס היו בפלייאוף ללא תומפסון, החמישייה שלהם כללה את בארון דייויס, סטיבן ג'קסון, ג'ייסון ריצ'רדסון, מונטה אליס ואל הרינגטון.

* דני גרין טיפס למקום התשיעי בכל הזמנים ברשימת קלעי השלשות בגמר, כשחלף על פני מאנו ג'ינובילי. יש לו 47 כאלה - אחת פחות מדרק פישר וקובי בריאנט שחולקים את המקום השביעי.

* קוואי לאונרד קלע 30 נקודות או יותר בפלייאוף הזה בפעם ה-13. בעשר השנים האחרונות, רק ללברון ג'יימס וקובי בריאנט היו פלייאופים עם יותר משחקים כאלה (14).

* טורונטו היא הקבוצה השנייה ב-20 השנים האחרונות בה כל שחקני החמישייה שלה קולעים 15 נקודות או יותר במשחק גמר. הראשונה היתה סן אנטוניו, במשחק 5 של גמר 2013.

* גולדן סטייט ספגה 123 - הכי הרבה שלה במשחק גמר בתקופת סטיב קר.

* הראפטורס קיבלו 106 נקודות משחקני החמישייה שלהם - הכי הרבה בתולדות המועדון בפלייאוף.

אוהדי טורונטו חוגגים באורקל ארנה

ובקנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully