וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה לניר קלינגר על סיום תפקידו, מקס גרצ'קין חתם לשלוש שנים

4.6.2019 / 11:55

כצפוי, בית"ר נפרדה מהמאמן: "מרגיש פיספוס שלא ניתנה לי ההזדמנות להתחיל את העונה, אשמח להעביר את הקבוצה בצורה מסודרת למאמן הבא". המגן השמאלי שבלט בהפועל חדרה בעונה החולפת יתחרה על דקות עם מגן זר שיצטרף בהמשך: "מאושר וגאה"

ההתאחדות לכדורגל

בפלייר: נבחרת ישראל מתכוננת למשחקים הקרובים

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שלישי) רשמית למאמן ניר קלינגר על סיום תפקידו. הבוקר נפגשו המנהל המקצועי של המועדון יוסי בניון ויושב ראש המועדון אלי אוחנה עם המאמן בביתו וסיכמו על פרידה, כצפוי. מבית"ר נמסר ש"המועדון מודה לניר קלינגר על תקופתו במועדון ונאחל לו בהצלחה בהמשך". מחליפו, רוני לוי, ימונה רשמית בימים הקרובים.

ניר קלינגר אמר אחרי העזיבה: "מרגיש פיספוס שלא ניתנה לי ההזדמנות להתחיל עונה מהתחלה אך אני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד. תודה לבית"ר ירושלים ולקהל הנפלא שלה. זאת זכות גדולה לאמן בבית"ר. אשמח להעביר את הקבוצה בצורה מסודרת למאמן הבא".

קלינגר בן ה-53 מונה למאמן בית"ר באוקטובר 2018, אחרי עזיבה מתוקשרת את הפועל חיפה. למרות שקיווה לתקוע יתד בקבוצה מהבירה, נראה היה כבר לפני כמה חודשים שלא ימשיך לעונה נוספת. בית"ר התמהמה עם ההודעה על סיום דרכו של קלינגר מסיבות בירוקרטיות: אם הייתה מודיעה לו על פרידה לפני ה-1 ביוני, היתה צריכה לשלם לו משכורת מלאה. כעת היא תחויב לשלם לו משכורת של חודש אחד בלבד, בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים.

עוד בנושא

לוי גרסיה: "זה כבוד עבורי שבניון בחר בי כשחקן הרכש הראשון שלו"
בית"ר ירושלים במו"מ לצירוף המגן השמאלי קווין וולץ, דגני מועמד
מכבי תל אביב שוקלת להשאיל את מתן חוזז ואילון אלמוג לנס ציונה
הפועל באר שבע: אלונה ברקת טרם החליטה אם להתמודד בבחירות הקרובות

שחקן הפועל חדרה מקס גרצ'קין. ברני ארדוב
עובר לבירה. גרצ'קין/ברני ארדוב

עוד בבית"ר: מקס גרצ'קין חתם היום לשלוש שנים בקבוצה. המגן, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה, יתחרה על הדקות בעמדת המגן השמאלי יחד עם מגן שמאלי זר שיצורף בהמשך. שמואל שיימן התבקש למצוא קבוצה חדשה, אולם בשלב זה דורש פיצוי גבוה ועדיין אין הבנות בין הצדדים.

"אני מאושר וגאה לחתום במועדון ענק כמו בית"ר ירושלים, מחכה להגיע לאימון הראשון ובוודאי למשחק הראשון מול הקהל המדהים של בית"ר", אמר גרצ'קין בן ה-23 לאתר הרשמי.

המנהל המקצועי יוסי בניון אמר בתגובה להחתמה: "כחלק מאסטרטגיית בניית הקבוצה אנו רואים בצירופו של מקס אמירה ברורה - שחקן מוכשר שיכולותיו תואמות את השאיפות שלנו, להרכיב סגל בעל פוטנציאל רב, עם אופק לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully