וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת להשאיל את מתן חוזז ואילון אלמוג לנס ציונה

4.6.2019 / 7:51

השניים יחלו את האימונים בקרית שלום אבל צפויים לעבור בהשאלה בהמשך. בזכות היחסים החמים עם עמיר תורג'מן, העולה החדשה עשויה לקבל עדיפות. שגיב יחזקאל ועדן קארצב יקבלו צ'אנס אמיתי להישאר

ההתאחדות לכדורגל

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב צפויה להשאיל את אילון אלמוג ומתן חוזז

- סקציה נס ציונה של עמיר תורג'מן עשויה לקבל עדיפות על השניים

- שגיב יחזקאל ועדן קארצב יקבלו הזדמנות "אמיתית" להישאר

- בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ זר איכותי וממתינים למכירת ראיקוביץ'

seperator

מכבי תל אביב שוקלת להשאיל את אילון אלמוג ומתן חוזז לסקציה נס ציונה. הצהובים צפויים ללכת לקראת העולה החדשה בגלל סנטימנטים גדולים והערכה שיש בקרית שלום כלפי מאמן הקבוצה הטרי עמיר תורג'מן. בנס ציונה רוצים לקבל בהשאלה מהצהובים את אלמוג וחוזז ובמכבי תל אביב ישקלו זאת בחיוב.

מכבי תל אביב השאילה לפני שנה וחצי את יגור פיליפנקה, שחר פיבן ודור ז'אן למ.ס. אשדוד מאחר שעמיר תורג'מן היה מאמן הקבוצה בזמנו. במכבי היו מרוצים מההתקדמות שעשה פיבן אצל תורג'מן בחצי העונה באשדוד והם בטוחים שהשחקנים שיושאלו לנס ציונה ויעבדו תחת תורג'מן יתקדמו בעונה הקרובה.

ההערכה היא שאלמוג וחוזז יחלו את האימונים במדי מכבי תל אביב ב-19 ביוני ובהמשך צפויים לעבור בהשאלה, כאשר לנס ציונה כאמור יש פינה חמה בלב של אנשי מכבי תל אביב.

עוד בנושא

פרדראג ראיקוביץ': "אם אשאר במכבי תל אביב זה לא יצער אותי"
איביץ' עוקב בדריכות: הפלונטר של מכבי תל אביב עם ייבגני שאחוב
ולאדן איביץ' מרחיב את הצוות המקצועי ונלחם על אלי דסה

עוד באותו נושא

פרדראג ראיקוביץ': "אם אשאר במכבי תל אביב זה לא יצער אותי"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חדרה אילון אלמוג. יוסי ציפקיס
ישתף פעולה עם עמיר תורג'מן? אילון אלמוג/יוסי ציפקיס

מי שאמורים לקבל הזדמנות אמיתית אצל ולאדן איביץ' הם שגיב יחזקאל ועדן קארצב. השניים יחלו להתאמן בשורות מכבי תל אביב כאשר הסרבי אמור לבחון מקרוב האם להשאיר אותם או שוב להוציא אותם להשאלה. יחזקאל מתכוון להילחם על מקומו ולנסות להוכיח למאמן מכבי תל אביב שהוא ראוי להישאר בסגל מתוך אמונה שהוא ישחק ויהיה חלק ממכבי תל אביב של העונה הקרובה. אחרי קארצב נעשה מעקב מאוד צמוד בהפועל חדרה ובמכבי תל אביב מעריכים שיש לו סיכוי להישאר שחקן הקבוצה בעונה הקרובה.

הצמרת הניהולית של מכבי תל אביב והמאמן ולאדן איביץ' השתתפו אתמול (שני) בחתונתו של מנכ"ל המועדון בן מנספורד באי זקינתוס ביוון. בקבוצה ממשיכים לעבוד בנסיון למצוא חלוץ זר איכותי ומקווים למכירתו של פרדראג ראיקוביץ' אחרי שהשוער היווני אנדראס יאניוטיס סגר את כל תנאיו.

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מכבי תל אביב תתן לו צ'אנס אמיתי. שגיב יחזקאל/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully