וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' עוקב בדריכות: הפלונטר של מכבי תל אביב עם ייבגני שאחוב

31.5.2019 / 10:03

בקבוצה יוצאים מנקודת הנחה שדור פרץ יימכר הקיץ, אבל כדי להחליפו במועמד המועדף על המאמן יצטרכו לוותר על אחד הזרים שכבר חתומים לעונה הבאה. לחץ על דסה לחתום על חוזה חדש. וגם: אלקמאר תכין את מכבי תל אביב למוקדמות ליגת האלופות

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד, תרגום: שירן טוהר חלפון

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב לא מוותרת על ייבגני שאחוב, אבל נמצאת בפלונטר

- כדי לצרף אותו, בקבוצה יצטרכו לוותר על אחד הזרים שכבר חתומים במועדון

- איביץ' לוחץ לסגור חוזה חדש עם אלי דסה בהקדם האפשרי

- השאיפה של המאמן: סגל מלא עם פתיחת האימונים

- אלקמאר תכין את מכבי תל אביב למוקדמות ליגת האלופות

seperator

מכבי תל אביב לא מוותרת על ייבגני שאחוב, אבל נמצאת בפלונטר גדול מאחר שהמקום לזר שישי נשמר לחלוץ. למרות שלדור פרץ אין סעיף שחרור בחוזהו, מבינים במכבי תל אביב שאם תגיע עליו הצעה ממשית מקבוצה מכובדת באירופה, המועדון לא יוכל לעמוד בדרכו ויהיה חייב לאפשר לו להגשים את שאיפותיו. ההנחה היא שהקיץ זה אמור לקרות ואז תצטרך מכבי תל אביב למצוא אלטרנטיבה לקשר המצוין שלה.

מבחינת המועדון, המועמד הכי מתאים הוא שאחוב אותו הביא ולאדן איביץ' לפאוק סלוניקי וכעת הוא שחקן חופשי. גם הפערים בין מה ששאחוב רצה לחוזה הבא שלו לבין מה שמכבי תל אביב יכולה לשלם, הצטמצמו לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן פאוק סלוניקי יבגני שאחוב. רויטרס
איביץ' מעריך אותו במיוחד. שאחוב, במרכז/רויטרס

הבעיה היא כאמור מכסת הזרים לעונה הבאה. למכבי תל אביב חמישה זרים סגורים לעונה הבאה: אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור, צ'יקו אופואדו, אורוש ניקוליץ' ואנדראס יאניוטיס (בהמתנה לחתימה של פרדראג ראיקוביץ' בקבוצה חדשה). במצב הנוכחי יש למכבי תל אביב מקום לזר אחד בלבד והוא אמור להיות בעמדת החלוץ. אם המועדון רוצה להחתים את שאחוב, חייבים להשתחרר מחוזה של אחד השחקנים הזרים ומדובר בהוצאה כספית לא קטנה. יחד עם זאת, במידה שפרץ אכן ימכר ושאחוב עוד יהיה פנוי, לא מן הנמנע שמכבי תל אביב תלך למהלך בו היא תצטרך להצטמצם במספר הזרים כדי להחתים את הקשר האחורי אותו איביץ' מעריך מאוד.

מכבי תל אביב יצאה לפגרה, אבל בקבוצה ממשיכים במשא ומתן עם שחקנים. אחרי שנסגר נושא אלירן עטר ומכבי מימשה את האופציה עליו, עיקר הלחץ מופעל כדי לסגור עם אלי דסה. אם המגן הימני יקבל את ההצעה הרשמית של ורדר ברמן, הוא לא יחכה למכבי תל אביב, אבל כל עוד לא הונחה בפניו הצעה לחתום על חוזה רשמי בבונדסליגה הכל פתוח. במכבי תל אביב מספרים כי איביץ' מאוד לוחץ לסגור עם דסה וטוען כי מדובר בעמדה קריטית למוקדמות ליגת האלופות. בכל מקרה ביקש הסרבי מראשי המועדון לשאוף לסגל מלא עם פתיחת האימונים בעוד פחות משלושה שבועות.

אלי דסה מכבי תל אביב בוכה. דני מרון
מכבי תל אביב בהמתנה. אלי דסה/דני מרון

מכבי תל אביב תפגוש את אלקמאר במהלך מחנה האימונים שלה בהולנד. המשחק בין שתי הקבוצות נקבע ל-29 ביוני (17:00 שעון ישראל) בעיירה דירקסהורן. אלקמאר סיימה את העונה במקום הרביעי בליגה ההולנדית, וכזכור פגשה את הצהובים בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2016/17. אייל גולסה קבע ניצחון 1:2 בחוץ, והמשחק בארץ הסתיים ב-0:0. המפגש הזה יהווה הכנה עבור הצהובים לקראת מוקדמות ליגת האלופות, שם יתחילו את דרכם בסיבוב השני ב-23-24 ביולי.

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. דני מרון
מתכוננים. איביץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully