וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלונה ברקת טרם החליטה אם להתמודד בבחירות הקרובות

3.6.2019 / 15:52

הבעלים לקחה פסק זמן, אך לדעת הקרובים אליה היא תחליט לבסוף לנסות שוב להיכנס לכנסת במסגרת הימין החדש. בכל מקרה, תקציב הקבוצה צפוי לרדת

ההתאחדות לכדורגל

הפועל באר שבע נמצאת בימים אלו בתחילת ההכנות לקראת העונה הבאה שתתחיל מוקדם בגלל ההשתתפות באירופה, אך הבעלים אלונה ברקת טרם החליטה אם היא תתמודד בבחירות הקרובות בחודש ספטמבר. בעלי הפועל באר שבע לקחה פסק זמן כדי להחליט אם היא תרוץ לבחירות הקרובות במסגרת הימין החדש.

כזכור, ברקת החליטה להתמודד לבחירות האחרונות שנערכו לפני כחודשיים במסגרת מפלגת הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד. היא דורגה שלישית ברשימה אבל המפלגה נחלה כישלון צורב ולא עברה את אחוז החסימה. כעת, בעקבות הכישלון של ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב קואליציה, ניתנה לברקת הזדמנות נוספת להיכנס לחיים הפוליטיים ולדעת הקרובים אליה, היא תחליט לבסוף לנסות שוב להיבחר לכנסת וקרוב לוודאי שזה שוב יהיה במסגרת הימין החדש אם כי יתכן גם איחוד עם מפלגות נוספות.

בכל מקרה, ברקת השאירה את זכויות הניהול של המועדון בידיו של המנכ"ל אסי רחמים כך שאין לה מניעה חוקית ומשפטית לרוץ לכנסת. בהפועל באר שבע שוב ממתינים בדריכות כדי לראות מה ההחלטה של נשיאת המועדון ובכל מקרה ממשיכים להישען על הבטחתה הקודמת לפיה היא תמשיך להיות בעלי המועדון ולהעמיד לו תקציב ראוי, אף שהוא יהיה נמוך ביחס לתקציב שהיה בעונה החולפת.

אלונה ברקת עם שחקן הפועל באר שבע לשעבר, אובידיו הובאן. דני מרון
משדרת עסקים כרגיל. אלונה ברקת/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully