וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים במו"מ לצירוף המגן השמאלי קווין וולץ, דגני מועמד

2.6.2019 / 13:48

הגרמני בן ה-29 נחשב לשחקן מאוד התקפי ושיחק ב-8 השנים האחרונות בדואיסבורג. בלם הפועל תל אביב מועמד, כמו גם איתן טיבי. בבית"ר מחכים שהדרישות על מוחמד וסורו יופחתו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים במו"מ לצירוף המגן השמאלי הגרמני קווין וולץ

- אם בית"ר תוותר על בלם זר, היא עשויה לצרף עוד בלם ישראלי

- איתן טיבי על הכוונת; גם אוראל דגני, שסעיף השחרור שלו עומד על כ-400 אלף יורו

- המו"מ על מוחמד וסורו יואץ רק אם נתניה ובני יהודה יפחיתו בדרישות

seperator

בית"ר ירושלים מנסה לצרף את המגן השמאלי הגרמני קווין וולץ, שסיים את חוזהו בדואיסבורג מהבונדסליגה 2 אחרי שזו ירדה לליגה השלישית. וולץ בן ה-29 נחשב למגן מאוד התקפי ולבועט פנדלים ובעיטות חופשיות מצטיין. הוא סיים את העונה החולפת עם 9 שערים ו-6 בישולים וגם בעונה שעברה כבש 9 שערים. הוא תופקד לאורך הקריירה שלו לעתים גם כקשר שמאלי.

וולץ גדל בוולפסבורג וכשהיה בן 16 נמכר לבולטון האנגלית. אחרי שנתיים במחלקת הנוער של הוונדררס הוא חזר לוולפסבורג ועד 2011 שיחק בקבוצת המילואים שלה. ב-2011 עבר לדואיסבורג, בה הוא שיחק בשמונה השנים האחרונות.

לוולץ יש 150 הופעות בליגת המשנה בגרמניה ו-88 הופעות בליגה השלישית. בנוסף, הוא רשם 23 הופעות בנבחרת גרמניה עד גיל 17 ו-11 הופעות בנבחרת עד גיל 19.



עוד בנושא

בגלל החתמת לוי גרסיה: בית"ר ירושלים עשויה לוותר על חלוץ זר
בית"ר ירושלים חוששת מתביעה של קלינגר, רוני לוי וחוגג ממתינים
בוזגלו רמז על אפשרות לקאמבק, בבית"ר הגיבו: "המשכנו הלאה"

עוד באותו נושא

בגלל החתמת לוי גרסיה: בית"ר ירושלים עשויה לוותר על חלוץ זר

לכתבה המלאה
קווין וולץ, דואיסבורג. GettyImages
בדרך לטדי. וולץ/GettyImages

בית"ר ירושלים מנסה לעשות סדר במצבת הזרים. המועדון צריך להיפטר מהחוזים של שלושה זרים שחתומים לעונה הבאה - ז'אורז'יניו, אפונסו טיירה וארנסטס שטקוס - ובמקביל לקבל החלטות סופיות בנוגע לשלושת הזרים שיצורפו, כולל העמדות שלהם. אנז' פרדי פלומן, אנטואן קונטה ולוי גרסיה שחתומים לעונה הבאה יהיו חלק מהסגל.

כך או כך, אם בית"ר תוותר על זר בעמדת הבלם היא עשויה לצרף בלם ישראלי נוסף. לעת עתה שמותיהם של איתן טיבי ואוראל דגני עלו על הפרק. טיבי הפך לשחקן חופשי ואילו דגני חתום על חוזה בהפועל תל אביב, כאשר סעיף השחרור שלו לקבוצה בישראל עומד על כ-400 אלף יורו.

גם בעמדת הקשר האחורי בית"ר מחכה לראות האם מכבי נתניה ובני יהודה יפחיתו בדרישות על עלי מוחמד ואיסמעילה סורו. נכון לעכשיו הקבוצות דורשות למעלה מ-2 מיליון יורו על השניים. מבחינת בית"ר, רק עסקה בה תשלם כמיליון יורו ותעביר שחקנים כמו יעקב בריהון וטל כחילה, תוכל להיות רלוונטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully