וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו רמז על אפשרות לקאמבק, בבית"ר הגיבו: "המשכנו הלאה"

27.5.2019 / 10:38

החלוץ לא פוסל אפשרות להישאר בבירה ("הכל פתוח, גם בבית"ר"), אבל במועדון טוענים: "ההצעה שקיבל מאיתנו כבר לא על הפרק"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

האם מאור בוזגלו סולל את דרכו בחזרה לבית"ר ירושלים? אמנם הצדדים כבר הודיעו על פרידה, אולם היום (שני) פרסם החלוץ פוסט סיכום עונה באינסטגרם בו הודה כי הוא לא פוסל את האפשרות לחזור לעונה נוספת בשורות הקבוצה מהבירה. "הכל פתוח והכל על השולחן, גם בבית"ר ירושלים", כתב הקשר בן ה-31 שרשם עונה אישית פושרת, אבל בלט במשחק האחרון של הקבוצה עם צמד מול אתלטיקו מדריד.

"זה לא שיר פרידה, זה בסך הכל סיכום עונה עמוסת אמוציות, רגעים אישיים טובים יותר וטובים פחות, רגעים קבוצתיים מאתגרים ולא תמיד פשוטים ואהבה אינסופית מהאוהדים. אומרים שסטטיסטיקה לא משקרת וב-25 הופעות בלבד (שווה ערך ל-16 משחקים) הצלחתי להיות מעורב בעשרה שערים. מצד אחד מספרים לא רעים יחסית לחזרה מפציעה לא פשוטה, מצד שני אפשר וצריך יותר", כתב.

"אני רוצה להגיד תודה גדולה לצוות של בית"ר ירושלים מלמעלה ועד למטה. לאוהדים שהרעיפו אהבה ולהנהלה שהביאה אותי. חשוב לי להאיר נקודה חשובה שמצליחה לבלבל הרבה אנשים - אני שחקן חופשי, על כל המשתמע מכך. הגעתי ככזה לבית"ר ועכשיו תמה לה עונה. כפי שאני רשאי לבקש או לסרב, כך המועדון רשאי לבקש או לסרב. זה לא שחלילה אני תחת חוזה, הכל פתוח והכל על השולחן, גם בבית"ר ירושלים. אני שמתרכז במשחק, אנצל את הזמן לנוח, להתחזק ולהשתפר עוד יותר ואתן למי שצריך לעשות את העבודה "השחורה"".

בבית"ר סיכמו את נושא בוזגלו: "ההצעה כבר לא על השולחן, אנחנו ממשיכים הלאה. רק בגלל הרמה החברית של הקשר בין חוגג לבוזגלו הוא קיבל חוזה לשנת השיקום שלו בלי לקחת אופציה, אף מועדון אחר לא היה עושה את זה. הלוואי בשבילו שימצא חוזה הרבה יותר גבוה מזה שהוצע לו".

עוד בנושא

אבא יעקב אישר: מאור בוזגלו עוזב את בית"ר כי "סירבה לתנאים"
בדרך החוצה מבית"ר: שמואל שיימן התבקש למצוא קבוצה חדשה
חוגג החליט: היציע המזרחי בטדי יהיה פתוח לחברי 'בית"ריסט' בלבד

מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עדיין לא סגר את הדלת, אבל מה עם בית"ר? בוזגלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully