וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג החליט: היציע המזרחי בטדי יהיה פתוח לחברי 'בית"ריסט' בלבד

22.5.2019 / 18:40

לראשונה: הבעלים החליט כי האפשרות לרכוש מנוי ליציע המזרחי בטדי תהיה פתוחה לחברי מועדון האוהדים, וזאת כחלק מתהליך אסטרטגי

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- משה חוגג החליט: היציע המזרחי יהיה פתוח רק לחברי מועדון 'בית"ריסט'.

- קלינגר נפרד עם משחק בלתי נשכח.

- חוגג מאמין: "אפשר לתת פייט גם למכבי תל אביב".

- דוד קלטינס הובך מהפציעה של קוסטה.

seperator

1.

בית"ר ירושלים הוציאה היום (רביעי) הודעה לתקשורת לגבי מדיניות המנויים לעונה הבאה, עונת 2019/20. הבעלים משה חוגג החליט כי לראשונה היציע המזרחי בטדי יהיה פתוח רק לחברי מועדון 'בית"ריסט' מתוקף היותם מנויים, וזאת כחלק מתהליך אסטרטגי שעובר מועדון האוהדים. בנוסף, חברי 'בית"ריסט' יוכלו לזכות להנחה משמעותית של עשרות אחוזים במחירי המנויים.

המכירה המוקדמת למנויים החלה כבר היום, ובמשך תקופה זו מחירי המנויים יהיו מוזלים עד לתאריך ה-1.7. מנוי ליציע המזרחי, שמיועד כולו לחברי 'בית"ריסט', עומד על מחיר אחיד של 900 שקלים. ליציע המערבי המחיר הוא 1,300 שקלים (1,000 ל'בית"ריסט') ולצפון-מערבי 750 שקלים (600 ל'בית"ריסט'). יציע הכבוד ימותג כיציע 'פלטינום' ומחיר שנתי ליציע זה יעמוד על 14,000 שקלים (10,000 לחברי 'בית"ריסט').

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד במשחק ראווה

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

2.

אתלטיקו מדריד מיהרה לעזוב את איצטדיון טדי בסיום משחק הידידות אתמול שבו היא הפסידה 2:1 לבית"ר ירושלים. בזמן שדייגו סימאונה הגיע מהר מאוד למסיבת העיתונאים, השחקנים כבר עלו לאוטובוס ונסעו כאשר המאמן הצטרף אליהם ברכב נוסף עם שאר הצוות שנשאר איתו. הוא לא אמר יותר מדי לתקשורת, היה מנומס וכיבד אך לא מעבר. קלינגר שישב לידו ומסיים את תפקידו בבית"ר נראה מסופק מהפינאלה בטדי, אך גם נראה היה על פניו את האכזבה מכך שאינו ממשיך והעובדה שהוא צריך להמשיך ולהסביר כל פעם מחדש איך הוא מתמודד עם זה: "המשחק הערב הראה כמה עוצמות יש בקבוצה ובמועדון הזה ועד לאן אפשר להגיע איתו. אני מאוד הייתי שמח להמשיך אבל מי שצריך להחליט יחליט והכל בסדר מבחינתי", סיכם קלינגר.

משה חוגג היה נראה מסופק מהאירוע ואמר בסיום: "זה חלום להיפגש עם קבוצה כזאת בליגת האלופות. זו חגיגה להביא קבוצה כזאת לישראל, אך עדיין, לא ביישנו את הפירמה. יש לנו כמה שחקנים שיכולים לשחק באירופה כמו קלטינס, קונטה, פלומן, קינדה. קלטינס שיחק מצוין, יש לו גם אופי וגם יכולות אתלטיות נדירות".

על האירוע עצמו אמר: "המשחק היה הצלחה אדירה. אני חושב שגם לא מעט אנשים בחרו לא להגיע בגלל הפקקים המטורפים, זה משהו שהעיריה צריכה לתת עליו את הדעת ולהבין את המשמעות של זה. זה עושה תיאבון, בית"ר לא קבוצה לפלייאוף תחתון, בית"ר חייבת להיאבק על תארים. מה הלחץ על מאמן? יש את יוסי בניון והוא ימנה מאמן".

על העונה הבאה: "צריך עוד לחזק את הקבוצה, יש לנו שני זרים שהם כוכבים כמו קונטה ופלומן וצריכים לפגוע באחרים. ברור שצריך להביא מגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ. אם נמצא בתפקידים האלה שחקנים טובים תהיה קבוצה חזקה מאוד. עם כל הכבוד למכבי תל אביב שזה היום המועדון המוביל בארץ גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת תשתיות, אין שום סיבה שלא ניתן פייט".

על התקציב: "אני אשקיע מה שצריך כדי להביא שחקנים שישדרגו אותנו. הגשתי הצעה גבוהה על בצ'יראי שהגיע בחינם לנתניה. את פלומן רכשנו בחצי מיליון, אחרי שהוא הגיע בחינם לחדרה. זה מוכיח שעם סקאוטינג נכון אפשר להביא שחקנים איכותיים בחינם. זה לא יכול להיות שנתניה ובני יהודה יביאו שחקנים בחינם ואני אחרי שנה אקנה אותם במיליון יורו, זה לא עסק".

כשנשאל על אלירן עטר אמר חוגג: " צריך לחזק בכמה עמדות ולהביא שחקני מוכחים. אלירן עטר שחקן מצוין ויש עוד כמה ישראלים מצוינים, נבחן את הכל, גם בגזרת הישראלים וגם הזרים, יגיעו שחקנים איכותיים שיוכלו לשדרג אותנו".

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים פוצע את דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
שיחק מצוין, אבל יזכרו לו שפצע את קוסטה. דוד קלטינס/קובי אליהו

3.

השחקן שמשך את מירב תשומת הלב אתמול היה דוד קלטינס, ששיחק מצוין כמגן שמאלי וגם הספיק לשלוח את דייגו קוסטה לבית חולים. קלטינס נראה נבוך בסיום, ואמר: "אני מצטער שזה קרה. פחדתי לגשת אליו, התביישתי, זה היה לא נעים. לקחתי את הכדור אבל הברך שלך פגעה לו איכשהו בכדור. אני גם שואל את עצמי איך בכלל הוא יכול להיפצע ממני עם כל הגודל שלו".

בישלת שער, השבתת שחקן, הספק לא רע

"זה מה שסימאונה אוהב, נקווה שגם על זה הוא הסתכל (צוחק). וברצינות, אנחנו ניקח את מה שצריך מכאן ורוצים לעשות הרבה יותר טוב בעונה הבאה. הייתה אווירה מצוינת היום, מגיע לקהל הזה יותר ואני מצפה שנראה מספרים דומים של הקהל גם במשחקי הליגה. אירופה? זה חלום ושאיפה אבל כרגע אני בבית"ר, אני אוהב אותה והשאיפה שלי להצליח איתה ולצאת דרכה לחו"ל".

דודו גורש סיים את הערב האחרון בקריירה כשחקן פעיל וסיפר: "זה היה מרגש. אני שמח שככה אני מסיים את הקריירה, במשחק כזה. הקריירה שלי הייתה כזאת שמוכיחה כמה הסבלנות משתלמת ארבע השנים האחרונות מלאות חוויות והצלחות, אני שמח ושלם עם מה שעשיתי בקריירה ועם מה שהספקתי. אני לא מתחרט על כלום".

על כך שאת רוב הקריירה שלו העביר בעכו: "זה מסר לצעירים שהסבלנות משתלמת, בכללי גם לכל בן אדם, אם אתה מאמין בעצמך דברים יגיעו. אומרים פורש מכדורגל אבל אני אשאר בכדורגל, אם זה באימון או ניהול, העולם שלי זה כדורגל ואני נשאר בו".

הרגע הגדול: "האליפות הראשונה עם באר שבע, הניצחון בסן סירו על אינטר והפנדל שעצרתי בדקה 92 מול מקדוניה, שזה באופן אישי משהו מיוחד עבורי".

בשנה האחרונה חנך גורש את השוער הצעיר של בית"ר ירושלים נתנאל דלויה, עליו אמר: "אמרתי לו עכשיו שאני את ההופעת בכורה עשיתי בליגה א' נגד יבנה, הוא עושה אותה כאן נגד אתלטיקו, שימצא את ההבדלים".

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד לפני מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פלומן זכה בחולצה שלו. אנטואן גריזמן/קובי אליהו

4.

מה שהעיב קצת על האווירה הייתה התפרצות האוהדים בדקות הסיום לדשא. בבית"ר אמרו: "זה לא אירוע שלנו אבל באופן כללי משלמים הרבה מאוד כסף לחברות אבטחה, האנשים שלה אמורים להיות עם הפנים ליציע ומוכנים להתרחשויות האלה ולא להסתכל על המשחק. חבל שזה קרה אבל זה לא יעיב על ערב נפלא שהיה כאן". כ-28,500 צופים היו בטדי אתמול. אגב, אחרי המשחק מי שזכה לקבל את החולצה של אנטואן גריזמן הכוכב הגדול היה פרדי פלומן, הרבה בזכות הצרפתית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully