וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה פונה לבית החולים עם נקע חמור בקרסול

דוד קלטינס תיקל את חלוץ אתלטיקו מדריד, שנאנק מכאבים על כר הדשא ופונה על גבי אלונקה. בבית החולים נשלל שבר. סימאונה: "השחקנים החדשים יביאו אנרגיות חדשות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אצטדיון טדי לבש הערב (שלישי) חג, כשבית"ר ירושלים אירחה את אתלטיקו מדריד. אף שמדובר היה במשחק ידידות, שאמור היה להיערך ברוח טובה ובלי חשיבות מיוחדת לתוצאה הסופית, נרשם רגע כואב למדי במחצית הראשונה כשדוד קלטינס תיקל בדקה ה-25 את דייגו קוסטה, שנאנק מכאבים על כר הדשא. החלוץ ירד מהמגרש על אלונקה, הוחלף ברודרי בדקה ה-28 ולאחר מכן פונה לבית החולים בשל הפציעה בקרסול, במה שהיה משחקו הראשון מאז שקילל את השופט בהפסד 2:0 לברצלונה והורחק לשמונה משחקים. הקולצ'ונרוס הוציאו הודעה רשמית ובה כתבו: "דייגו קוסטה סובל מנקע חמור בקרסולו השמאלי. החלוץ מחכה לעבור בדיקות על מנת לשלול שבר בעצם". שם אכן נשלל השבר, אולם עם שובו למדריד יעבור בדיקות נוספות.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה את אתלטיקו מדריד 1:2 בטדי
אתלטיקו מדריד ביקרה בטרנר, ברקת: "שמחה על ההזדמנות ללמוד מהם"

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים פוצע את דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
כמה שזה כאב. דייגו קוסטה ברגע הפציעה/קובי אליהו

דייגו סימאונה נשאל מה נותן לו את הכוח להמשיך והשיב: "האנרגיות שלי באות מהמועדון, אני אוהב את מה שאני עושה. עשינו עונה טובה, יש כאן המשכיות. העבודה העיקרית שלנו תהיה בתחום ההגנה. גם גריזמן הולך והרבה גולים הולכים יחד איתו. יש לנו הרבה עבודה ובעיקר עבודה ועבודה ועבודה. השחקנים החדשים יביאו איתם אנרגיות חדשות".

סאול סיכם: "חבל, מאוד רצינו לשחק יותר טוב, אבל זה מה שקרה. היה כיף מאוד בישראל, אשמח מאוד לבקר כאן בעתיד".

ויטולו הוסיף: "חבל שלא ניצחנו, אבל היה לנו מאוד כיף בישראל. מאוד עצוב לנו שגריזמן ודייגו גודין עוזבים, אבל יגיעו שחקנים אחרים".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד במשחק ראווה

לכתבה המלאה
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
עבודה, עבודה, עבודה. סימאונה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully