וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוששת מתביעה של ניר קלינגר, רוני לוי וחוגג ממתינים

30.5.2019 / 11:20

רוני לוי סגר כבר לפני מספר שבועות אך סעיף בחוזהו של קלינגר וחשש לתביעה מצדו גרמו לדחייה בהתרת ההסכם ובמינויו הרשמי של המאמן החדש. וגם: החשש מההקלטות, והרחרוחים עם ברק בכר ואבוקסיס

צילום ועריכה: קובי אליהו

בפלייר: בית"ר ירושלים ואתלטיקו מסכמות את מפגש הידידות

רוני לוי סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים כבר לפני מספר שבועות, אך בבית"ר ירושלים ממתינים עם ההודעה הרשמית עד לתחילת חודש יוני. הסיבה? בחוזהו של ניר קלינגר לעונה הבאה ישנו סעיף המאפשר להתיר אותו תמורת פיצוי של חודש החל מה-1 ביוני, אחרת הקבוצה תצטרך לשלם לו את כל החוזה של העונה הבאה.

אז איפה הבעיה? במצב מתוקן בית"ר הייתה יכולה להודיע זאת לקלינגר לפני מספר שבועות ולנסות להגיע עמו לסיכום על ההתרה כבר בשלב זה, אך במועדון חששו שבמקרה כזה קלינגר יתבע את כל שכרו בעונה הבאה, כי יש לו קייס משפטי לכך. בפועל, בית"ר כבר סגרה עם מאמן לפני ה-1 ביוני אך אין תיעוד לכך. בשבועות האחרונים גורמים בבית"ר גם חששו מהשיחות עם קלינגר מחשש שיהיו מתועדים, ואמרו לו כי הוא עדיין בתמונה ואין החלטה סופית על מאמן.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים הודיעה על החתמת לוי גרסיה לשלוש שנים
יונתן כהן: "המטרה של כל מכבי תל אביב היא ליגת האלופות"
ג'קי בן זקן לראשי הפועל תל אביב: "אין עסקה על יואב ג'רפי"

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
רשמית הוא עדיין בתמונה. קלינגר/יוסי ציפקיס

בבית"ר טענו כי קלינגר יודע שהוא אינו ממשיך ושציפו ממנו במצב כזה לפנות אליהם ולנסות להגיע להבנות בצורה מכובדת ולהמשיך הלאה, אך מכשלא עשה זאת, חששו כי הוא עשוי להגיע עם הדברים לתביעה והעדיפו להמתין עד ל-1 ביוני: "ניר יודע מה קורה, אם לא פנה אלינו כדי לסגור את העניינים אז יש כאן סיכון מבחינתנו ולכן לא נפעל לפני ה-1 ביוני", אמרו בבית"ר. ב-1 ביוני תודיע בית"ר לקלינגר כי הוא לא ממשיך ,ויום או יומיים לאחר מכן תצא ההודעה הרשמית על מינויו של רוני לוי.

אגב, הדחייה בהתרת חוזהו של קלינגר ומינויו הרשמי של רוני לוי גרמו ללא מעט בעיות, כאשר בינתיים הבעלים משה חוגג החל לרחרח בגזרתו של ברק בכר ויוסי אבוקסיס ונוצרה מתיחות גדולה סביב העניין. בסופו של יום חוגג נתן את המנדט המקצועי ליוסי בניון, שכאמור החליט כבר לפני מספר שבועות על מינויו של רוני לוי וסגר איתו את כל התנאים.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים עם דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
אולי אתה? חוגג פונה לסימאונה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully