וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.6: סטארידג' ומורנו עוזבים את ליברפול, חאמס רודריגס חזר לריאל מדריד

קלופ נפרד מהשניים והצטרף למירוץ אחר דה ליכט, באיירן לא מימשה את האופציה על הקשר, ריאל וסיטי נאבקות על אקס ברצלונה, "אמבפה שחרר בקשת עזיבה רשמית להנהלת פריס סן ז'רמן"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליברפול חוגגת את הזכייה בליגת האלופות

העברות

* ריאל מדריד הודיעה רשמית: לוקה יוביץ' חתם בקבוצה לשש שנים. החלוץ הסרבי עובר לבלאנקוס מפרנקפורט הגרמנית תמורת 70 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* באיירן מינכן הודיעה כי החליטה לא לממש את האופציה שלה על חאמס רודריגס (42 מיליון יורו), ששב לריאל מדריד. "חאמס ביקש ממני שלא לנצל את האופציה, הוא רוצה להיות שחקן הרכב", הסביר קארל-היינץ רומינגה. קשר נבחרת קולומביה לא צפוי להישאר בבלאנקוס.

* ליברפול אישרה כי דניאל סטארידג' ואלברטו מורנו יעזבו את המועדון, לאחר שחוזיהם הגיעו לסיומם. "הדבר הכי חשוב להגיד לשני השחקנים המופלאים הללו הוא תודה. בלעדיהם לא היינו הקבוצה שאנחנו היום", אמר יורגן קלופ.

* לידיעת הקורא מונס דאבור: ז'ולן לופטגי מונה היום רשמית למאמן סביליה, אחרי שחתם לשנתיים בקבוצה. לופטגי, 52, מונה בתחילת השנה שעברה למאמן ריאל מדריד, אחרי שעזב בצורה מתוקשרת את נבחרת ספרד, אבל איכזב בבלאנקוס ופוטר.

שמועות

* "קיליאן אמבפה שיגר בקשת העברה רשמית להנהלת פריס סן ז'רמן", כך על פי רשת הטלוויזיה המדרידאית "אל צ'ירינגיטו". לידיעה המלאה

* ריאל מדריד שלחה נציגים ללונדון על מנת לדון עם צ'לסי ברכישת אדן הזאר. המגעים החלו לפני זמן מה, אבל ריאל לוחצת על מנת שתוכל להכריז על המעבר כבר השבוע. צ'לסי מקווה למכור ב-130 מיליון יורו, ריאל מקווה לקנות קרוב יותר ל-100 מיליון, אבל ההערכה שהעסקה תיסגר.

* ברצלונה או יובנטוס? אולי מנצ'סטר יונייטד, פריס סן ז'רמן או באיירן מינכן? ואולי בכלל ליברפול, שגם כן הצטרפה למירוץ על פי "בילד"? בלם אייאקס מתייס דה ליכט אומר היום: "כרגע יש לי כמה הצעות ואני רוצה לבחור את הטובה ביותר. אני נרגש מאוד ממה שעשוי לקרות בעתיד הקרוב, אבל מנסה להישאר רגוע. כמובן שיש הצעה אחת שהיא טובה יותר מכל השאר...".

* באיטליה מדווחים שאייאקס דחתה פנייה מרומא לגבי מאמנה אריק טן האח. המועמד המוביל של הג'לארוסי הוא עדיין פאולו פונסקה, מאמנו של מנור סולמון בשחטאר דונייצק.

* פרנץ בקנבאואר אמר ש"אני מייחל כבר ליום שבו יורגן קלופ יבוא לבאיירן מינכן, הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, מה שהוא התחיל בדורטמונד, הוא סיים בליברפול". קלופ הגיב: "אני אוהב את פרנץ והוא אוהב אותי, אבל יש לי חוזה ארוך טווח ביברפול. חוץ מזה, לבאיירן ודורטמונד כעבר יש מאמנים טובים מאוד. מה יהיה עוד חמש שנים, כבר אי אפשר לדעת".

* כריסטיאן סטואני מבוקש בברצלונה ונוטינגהאם פורסט. "אקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור משפחתי", אמר החלוץ הוותיק שירד ליגה עם ג'ירונה.

* ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי שוקלות לנסות ולרכוש את טקפוסה קובו, חלוץ יפני בן 18 שנמנה על מחלקות הנוער של ברצלונה וכעת שב למולדתו.

* עם הגעתו הצפויה ליובנטוס, ינסה מאוריסיו סארי לרכוש ממילאן את אלסיו רומאניולי, כך על פי דיווחים באיטליה.

* ב-ESPN טוענים שיורגן קלופ עשוי לקחת שנת שבתון עם תום חוזהו בליברפול, ב-2022.

יורגן קלופ במצעד של ליברפול. רויטרס
לא הולך לשום מקום. קלופ/רויטרס

שמועות

* עסקת פרלאן מנדי לריאל מדריד נסגרה. על פי כלי התקשורת בספרד, המגן השמאלי של ליון יצטרף לבלאנקוס תמורת 50 מיליון יורו ויעבור במהלך היום בדיקות רפואיות. לידיעה המלאה

* באיירן מינכן הציעה 90 מיליון יורו לבאייר לברקוזן תמורת הקשר קאי האברץ, כך מדווחים ב"בילד". עם זאת, לברקוזן דחתה את ההצעה והמנהל הספורטיבי שלה רודי פלר ממשיך לטעון שהאברץ לא יימכר בקיץ. כתב נוסף של "בילד" טען שבאיירן לא הגישה הצעה קונקרטית ולא תנסה לצרף את האברץ בקיץ הנוכחי, אלא רק בזה שאחריו.

* בלם באיירן מינכן ניקלאס זולה דיבר על האפשרות שלירוי סאנה יצטרף אל הקבוצה ואמר: לירוי הוא שחקן יוצא מן הכלל שבאיירן תרוויח הרבה אם תוכל לצרף. לא רק בגלל היכולות שלו, אלא גם כי הוא בחור נהדר. אשמח מאוד אם הוא יגיע אלינו".

* פריס סן ז'רמן מעוניינת בקשר אברטון אידריסה גיי. אלופת צרפת ניסתה לצרף את הסנגלי בן ה-29 כבר בינואר ולא הצליחה, אבל עכשיו היא תנסה שוב.

* ז'ורז'יניו מצ'לסי אמר שיתאכזב מאוד לראות את מאוריציו סארי עוזב את צ'לסי. כזכור, הקשר האיטלקי הגיע עם המאמן ביחד מנאפולי בקיץ שעבר. סארי צפוי לחתום ביובנטוס ולעזוב את הבלוז.

עוד בנושא:

עדויות חדשות בנוגע לראול בראבו: "כולם בשכונה מפחדים ממנו, עדיף לא לדבר"
ליאונל מסי ביקש מהנהלת ברצלונה לנסות להחזיר את ניימאר במקום לרכוש את אנטואן גריזמן

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
לא הולך לשום מקום? האברץ/GettyImages

* ווסטהאם הגדילה את הצעתה לברצלונה על הקשר אנדרה גומש, ומציעה 20 מיליון ליש"ט. הפטישים מעוניינים גם בקפטן פנרבחצ'ה חסן עלי קאלדירים בן ה-29 ועשויים לרכוש אותו בתמורה ל-6 מיליון יורו.

* קשר אברטון ריצ'רליסון אמר שההתעניינות מצד מנצ'סטר יונייטד מחמיאה לו, אבל הוא מאושר באברטון. הטופי'ז, שרכשו אותו ב-50 מיליון ליש"ט, דורשים תמורתו 100 מיליון.

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו מדווח: יובנטוס בשיחות עם מינו ראיולה בניסיון להחזיר את פול פוגבה. הקשר הצרפתי רוצה לעבור, ומנצ'סטר יונייטד כבר מודעת לפנייה של יובנטוס. אין עדיין מו"מ בין יובה ליונייטד, אלא רק בירורים הדדיים, כשעל הפרק כמובן מעבר של שחקנים נוספים כחלק מהעסקה.

* לואי ואן חאל: "בבאיירן מינכן האנשים האחראים הם אנשי כדורגל. תמיד הערכתי את זה. במנצ'סטר יונייטד, לעומת זאת, אד וודוורד היה האחראי, מישהו עם אפס הבנה בכדורגל, שלפני זה היה בנקאי ואיש השקעות. זה לא טובה כשמועדון מנוהל על ידי מישהו שמונע מזווית ראייה מסחרית".

ריצ'רליסון שחקן אברטון. רויטרס
מבסוט באברטון. ריצ'רליסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully